Vraag

Verlief op een meisje die miss ook op mij is

  • 6 April 2019
  • 1 reactie
  • 73 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey k heb een probleem k vindt dus een meisje leuk en volgens haar vriendin vind ze mij ook leuk alleen ze doet niet als of ze op me is en deze week dee ze best wel afstandelijk omdat k een flow had met haar beste vriendin en ik denk dat ze nu jaloers is hoe moet ik deze problemen aanpakken?!

1 reactie

Hey!

Ik denk dat je in deze situatie best gewoon eerlijk bent tegen het meisje waar je verliefd op bent. Als je dat niet doet zul je voortdurend met die twijfels blijven zitten. Een nee heb je, een ja kun je krijgen!

Ik snap dat het niet zo simpel is om zoiets te vragen. Je kunt dit op twee manieren doen, namelijk rechtstreeks en onrechtstreeks.
De rechtstreekse manier is de simpelste, hierbij raap je al je moed bijeen en vraga je het haar gewoon. Je kunt eerst vertellen dat je haar heel tof vindt en iets later vertellen dat je echt verliefd bent op haar.
Onrechtstreeks wil zeggen dat je het bv. doet via een briefje in haar rugzak of een vriend(in).

Je kunt er ook voor kiezen om het nog niet meteen te zeggen, maar eerst proberen closer te worden. Je kunt eens met haar afspreken om samen iets te gaan doen.

Succes!
Groetjes
Lot

Reageer