Beantwoord

Verlangen naar mijn ex

  • 10 October 2019
  • 2 reacties
  • 126 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
heyyy,

Ik had even een vraagje.. Ik heb op dit moment een geweldig liefdesleven met het beste vriendje ooit. Helemaal niks mee, maar soms heb ik van die dagen dat ik erg verlang naar mijn ex. Het is op een best wel nare manier uitgegaan met die ex. Hij heeft nooit van mij gehouden en mij vooral gebruikt om het kort samen te vatten. Ik weet niet of dit gevoel moet negeren of dat dit betekent dat ik niet van mijn huidige vriend hou? Ik heb nu al een half jaar met hem en met mijn ex had ik maar 1 maand. Kunnen jullie helpen met wat ik moet doen?

xxx
icon

Beste antwoord door Anonymous 12 October 2019, 18:31

Bekijk origineel

2 reacties

Beste anoniemxxx_,

Het is niet raar of gek dat je je ex mist of nog zelfs zou terug willen,


Ik heb hetzelfde gehad toen ik met mijn ex-vriend had. Ik dacht alleen maar aan mijn 1ste vriendje terwijl ik hield van mijn vriendje op dát moment ( is alweer 3 maanden uit ). Ik wou eigenlijk bij mijn 1ste vriendje terug.

Mijn 1ste vriendje miste mij ook terwijl ie een andere vriendin had, wij bleven van elkaar houden.
mijn 1ste vriendje en ik zijn ook daarom weer samen...

Maar aangezien je zegt dat hij je alleen gebruikt heeft en niet van je hielt is het toch een goed plan om hem te vergeten... Het is moeilijk, maar je moet toch verder... Gun het wat tijd!
Ik weet wel zeker dat je van je andere vriend houd, je best vast gelukkig als je met hem bent. anders hou je het geen half jaar vol😉

groetjes, Anomiem050919
Beste anoniemxxx_,

Het is niet raar of gek dat je je ex mist of nog zelfs zou terug willen,


Ik heb hetzelfde gehad toen ik met mijn ex-vriend had. Ik dacht alleen maar aan mijn 1ste vriendje terwijl ik hield van mijn vriendje op dát moment ( is alweer 3 maanden uit ). Ik wou eigenlijk bij mijn 1ste vriendje terug.

Mijn 1ste vriendje miste mij ook terwijl ie een andere vriendin had, wij bleven van elkaar houden.
mijn 1ste vriendje en ik zijn ook daarom weer samen...

Maar aangezien je zegt dat hij je alleen gebruikt heeft en niet van je hielt is het toch een goed plan om hem te vergeten... Het is moeilijk, maar je moet toch verder... Gun het wat tijd!
Ik weet wel zeker dat je van je andere vriend houd, je best vast gelukkig als je met hem bent. anders hou je het geen half jaar vol😉


groetjes, Anomiem050919

Oke heel erg bedankt

Xxx

Reageer