Skip to main content
Vraag

verlang zo erg naar een liefde

• May 25, 2026
  • 2 reacties
  • 49 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoiii heeft iemand tips of advies voor mij? Ik verlang zo erg naar een relatie. Misschien klinkt dit stom maar ik word nu al echt achter elkaar verlaten door mensen.  Op verschillende manieren van mensen waar ik super goed vrienden mee ben maar ook iemand waar ik mee had en dit gebeurd mij elke keer en terwijl ik zo erg me best doe. Hoe kan ik hiermee omgaan omdat ik kan echt gewoon niet wachten tot ik iemand vind die echt om mij geeft en ik wil ook niet meer wachten want ik wacht al zo lang. Hoe kan ik hiermee omgaan?

2 reacties

• Net nieuw
  • May 26, 2026

hey bobje! ik heb hetzelfde probleem! ik word altijd afgewezen door iedereen, vind ik heel vervelend, ik begrijp je heel goed! liefs van lynnaz

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • May 27, 2026

Hey! Dat is niet leuk voor je. Misschien kun je bij een club of (sport)vereniging gaan of een hobby beginnen waar je andere mensen ontmoet. Dan heb je al een klik en kun je ook altijd ergens over praten en tegelijkertijd andere kinderen beter leren kennen. Ik heb zelf bv bij scouting heel leuke contacten en ook nieuwe vriend(inn)en leren kennen.  Het is een mogelijkheid! 

Liefs, Tover xxx