Skip to main content

Hoi ik heet Ryan en ik zit op turnen en  als we klaar zijn met turnen douchen we allemaal samen naakt en er is een jongen die wacht tot iedereen weg is en dan verkracht hij mij weet iemand waarbij hier tegen kan doen 

Als je een jongen bent kan je het makkelijk tegen hem opnemen of je door je ouders laten ophalen en aanwijzingen naar de jongen geven (aan je ouders) als je een meisje bent dan is het erger en kan je hem aanklagen bij politie 

(mr neem aan dat je aan jongen bent)

Veel succes en hou de moed erin!

Hoi @Ryan d2024 ,

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Yasmin(De Kindertelefoon) 

Bespreek het met je ouders

je zou het best aan iemand vertellen die je vertrouwd.  

Dit kan een ouder zijn

een vriend/vriendin

familie 

je kan ook naar de politie gaan of het ziekenhuis

En het beste is als je verkracht word dat je direct naar het ziekenhuis gaat en je niet doucht,  want dan heb je bewijs om die jongen aan te klagen. Daar zullen ze je dan goed opvangen, normaalgezien is er ook een politie en psycholoog en na het zoeken van bewijs kan je in het ziekenhuis je douchen. (dit is in belgië zo, dus ik weet niet zeker als het ook zo is in nederland)

Reageer