Skip to main content

Ik heb zoals ik een m’n andere topic al schreef dinsdag dus een date met een jongen. We spreken elkaar nu 4 weken en ik vind hem dus echt heel erg leuk (en hij mij ook wel denk ik).

Nu zou ik hem dus heel graag dinsdag ‘officieel’ verkering willen vragen maar nu vroeg ik me af of dat te vroeg is (ook al kennen we elkaar dus wel wat langer). Ik wil het ook niet verpesten of hem wegjagen of zo.

Moet ik op mn gevoel af gaan of toch nog even wachten? Ik lig hier eigenlijk best wel wakker van.😄

 

 

Na vier weken kan je het nog afwachten, gemiddeld duurt het een paar maanden voordat de meeste mensen een relatie nemen na het daten (zo’n twee - drie maanden) . Bij iedereen is het natuurlijk anders, daar niet van.

Als het goed bij je voelt en jij denkt dat je er aan toe bent ga je gang, als hij toch nee zegt denk ik niet dat hij meteen weggaat of dat je het “verpest” als je snapt wat ik bedoel.

Ik hoop dat het goed gaat, oja en ik wou je ook eff bedanken dat je onder zoveel topics reageert je hebt mij ook geholpen.

 

Hoop dat het lukt, Gr zeg mijn naam liever ni


Hebben jullie wel gezoend?

Dat zou ik misschien eerst even doen en als dat klikt dan kan je het wel vragen. 


Ja, we hebben 1 keer gezoend. Niet echt heel uitgebreid of zo.

@benebird en @Mimo  bedankt voor de tips.


Misschien kan je een beetje vissen naar zijn intenties. Vragen of hij überhaupt een relatie wilt bijvoorbeeld. Maar verder moet je op je gevoel afgaan. Als het goed voelt kan je hem verkering vragen.

En de tip hierboven is ook wel goed! Misschien nog eens zoenen.


hoi @tim16 ,

 

tsja, morgen is het Valentijnsdag, dus als je 'm dan zou vragen kun je het iig makkelijk onthouden 😅

Ik weet het gwn niet, maar als ik @jaivy  lees, denk ik daar zit wel wat in.

Je zou ook nog zoiets kunnen zeggen als 'wat zou je er van vinden als ik je vandaag verkering zou vragen?’

Zou je dat te snel vinden of wat? Ik ben namelijk heel gek op jou……. of iets in jouw eigen woorden, dat is altijd beter.

Het is een soort tussenoplossing, maar weet niet of dat 'm is. Misschien hebben jij en anderen er een mening over?

 

Het wordt morgen vast heel erg leuk…

 

Gr. MickeyMouse

 


Je zou ook nog zoiets kunnen zeggen als 'wat zou je er van vinden als ik je vandaag verkering zou vragen?’

Zou je dat te snel vinden of wat? Ik ben namelijk heel gek op jou……. of iets in jouw eigen woorden, dat is altijd beter.

Het is een soort tussenoplossing, maar weet niet of dat 'm is. Misschien hebben jij en anderen er een mening over?

 

Het wordt morgen vast heel erg leuk…

 

Ik denk dat ik het zo ga doen. Nog ff bedenken wat ik ga zeggen maar dat komt wel goed. Maar daar moet ik misschien ook niet teveel over nadenken.

Leuk wordt het sws wel.😄

Allemaal bedankt voor de tips.

 

 


hoi @tim16 ,

 

Ik denk dat ik het zo ga doen. Nog ff bedenken wat ik ga zeggen maar dat komt wel goed. Maar daar moet ik misschien ook niet teveel over nadenken.

precies, komt wel goed

 

Leuk wordt het sws wel.😄

💖 love is in the air 

 

Ik vind het zo leuk voor jou en hem 💖💕

 

uhm, om hoe laat kunnen we een verslag lezen of ga je je date streamen 😅😄 hahaha

🌹🌹🌹🌹  nee, doe maar gwn samen iets leuks, ik ga af en toe wel aan jou/jullie denken. Have fun 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

 

Gr. MickeyMouse

 


Hoi @tim16 ,

 

ik weet niet of je hem al gevraagd hebt, maar ik wens jullie sws een hele leuke avond enzo…

Ik ben benieuwd 😉

 

Gr. MickeyMouse

 


Oohhhhhh update pleaseeee! Ik hoop zo dat het goed is gekomen!


Aafke😁


Ik ben super benieuwd :))))


Nou, het was echt een hele leuke avond. Na de film zijn we nog even een stukje gaan lopen en toen heb ik ‘m gevraagd. En….hij zij ja! Ben dus echt niet normaal blij nu! Denk dat ik geen oog dicht doe vannacht 🙈😁 Ik heb me eigenlijk voor niks druk gemaakt want hij hoopte al een beetje dat ik het zou gaan vragen.

Iedereen die gereageerd heeft heel erg bedankt voor de hulp.

(ik weet dat updates en zo eigenlijk niet mogen maar hoop dat KT het voor 1 keer goed vindt)


hoi @tim16 ,

 

het hele topic gaat over verkering vragen en wat leuk dat je het vroeg en hij ‘ja’ zei.

Wow, ik kan me voorstellen dat je blij bent. Zou ik ook zijn in zo'n situatie. Gefeliciteerd 💕

Misschien druk gemaakt voor niets, maar ik snap het wel, want het is toch altijd spannend.

Nu zou je dus met een goed gevoel kunnen gaan slapen, maar zit je zo op een high dat je geen oog dicht doet….troost je met de gedachte dat ik vannacht ws ook weinig zal slapen (net als gisteren), maar dan ivm griep/voorhoofdholte ontsteking 🤔

Sweet dreams 😴

 

Gr. MickeyMouse, die sws wakker was gebleven om dit leuke nieuws te horen


 @tim16 ,

 

gefeliciteerd en de rest volgt na de check…..

 

Gr. MickeyMouse


Yaayyy!!!! Ik ben zo blij voor je :)

Well done boy👌


Geniaal, ik ben heel blij voor je!


Super leuk,  jij hebt een vriendje yeey


ik ben heel blij voor je, goed dat je het hebt gedaan! 

Mij_Niet_Gezien


Wat lief en leuk! Geniet van elkaar!  😍

Groetjes liefs Julian X


Zo blij voor je!!!! Ik hoop dat jullie het erg leuk samen gaan hebben!🥰


Damn, alweer dik een half jaar verder. We hebben het nog steeds heel leuk samen gelukkig (wel 1 klein dipje gehad van een week of zo maar dat stelde gelukkig niet zo heel veel voor.

De tips en steun hebben toen echt geholpen dus nogmaal thnx daarvoor, ook namens Niek (niet z’n echt naam😉) Hij heeft dit topic gisteren voor het eerst gelezen.


Reageer