Vraag

Verkering vragen

  • 27 March 2022
  • 4 reacties
  • 98 Bekeken

Badge

Ik heb al best lang een crush, maar ik durf het niet te zeggen/haar te vragen. Ze gaat ook wel veel met andere jongens om, dus ik weet niet of ze al een crush heeft. In de klas hebben we wel soms contact en maken we soms grappen, maar dat doet ze ook met andere.

Iemand tips om te weten of ze een crush heeft?✌

Iemand tips om te zorgen dat ze me leuk vindt?✌


4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoi, als je in de zoekbalk boven kijkt en een zoekterm in typt bijvoorbeeld “verkering vragen”staan er heel veel tips in andere topics ! daar vind je er vast een heleboel die jou kunnen helpen. En ik denk in elk geval dat je vooral jezelf moet zijn . Het is niet gemakkelijk en daarom heel handig om even de tips op te zoeken !

Groetjes liefs Julian X

Badge

Hoi, als je in de zoekbalk boven kijkt en een zoekterm in typt bijvoorbeeld “verkering vragen”staan er heel veel tips in andere topics ! saar vind je er vast een heleboel die jou kunnen helpen. En ik denk in elk geval dat je vooral jezelf moet zijn . Het is niet gemakkelijk en daarom heel handig om even de tips op te zoeken !

Groetjes liefs Julian X

Dankjewel Julian12. K ga t meteen ff doen✌️

Reputatie 7
Badge +19

aanvulling:  het is het handigst om te klikken op “bekijk alles”  , dan kun je alle topics door zoeken, sorry had ik er ff bij moeten zeggen :)

Reputatie 4
Badge +3

Heey @naam.loos ik heb eigenlijk prc dit haha wat toevallig maar ik weet er dus ook geen raad mee ik zag dat deze topic al wat dagen geleden is geplaatst dus ik vroeg me af heb je het al gevraagd of een stap gezet ik ben erg benieuwd.

groetjes van mij

Reageer