Vraag

Verkering vragen

  • 25 November 2018
  • 11 reacties
  • 557 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, ik ben al een tijdje verliefd op een meisje uit mijn klas. Ik zat laatst naast haar en we zaten te kletsen en we bleken dezelfde muzieksmaak te hebben. Ik heb het idee dat zij ook op mij is. Maar hoe vraag ik verkering? Ik ben namelijk heel vaak gedumpt door meiden van mn basisschool. Ik weet dat zij op dit moment geen vriendje heeft.

Alle tips zijn welkom

11 reacties

Hoi,
Wat leuk dat jullie dezelfde muzieksmaak hebben!
Nu alleen nog verkering vragen, Tja dat blijft spannend.
Ik zou als ik jou was een liedje sturen dat over liefde gaat en dan kijken hoe ze erop reageert.
Als ze het leuk vindt vraag je haar verkering dat zou elk meisje zeg maar 'romantisch vinden'
Op deze site vind je hoe je versiert!
Succes😃
Hoi daar
Ik zou eerst even kijken of ze je leuk vind voor dat je een dikke blunder begaat (gebeurde pas bij mij😅)

Als je het vermoeden hebt stap op haar af maar als je dat niet durft stuur dan een appje naar haar.

Ik hoop dat ze ja zegt
Heel veel succes
Wat zou jij in dat appje zetten dan?
Wat zou jij in dat appje zetten dan?
Ik zou bijvoorbeeld zeggen:Klopt het dat je mij leuk vindt? want ik hoorde het van een paar mensen...
Als ze ja zegt mooi zo!
Als ze nee zegt ja jammer maar uhmm meisjes zeggen soms ook dat ze jou niet leuk vinden omdat ze bang zijn om afgewezen te worden dus in het geval dat zou ik gewoon zeggen :Ja ik vind jou wel een leuk meisje hoor!
En als ze dan zegt:Ik jou niet
zeg je:Ja maar ik bedoel niet kwa verliefd maar gewoon normaal
succes😋
- onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon -

Nee nee nee dat is een slecht advies, nooit direct zeggen via whatsapp, ben jij nou een vent.
Ik vond het idee van Sophie heel goed zoals een liefdesliedje sturen bijv. dat is niet direct. En kijken hoe ze er op reageert. Positief? Dan de volgende dag op school verkering vragen
Ik heb via Whatsapp gezegd dat er tussen de meisjes in de klas over hem geroddeld wordt, dat hij mij leuk schijnt te vinden. (Ik ben zelf een meisje)
Hij zei dat dat misschien zou kunnen kloppen als ik ook op hem was...
Nu hebben we wat🙂
Ik weet niet of jij er wat aan heb, maar probeer signalen te ontvangen:
  • gekke bloos/kus-emoijs gebruik van haar
  • complimentjes geven
  • te horen krijgen dat je slim bent (of spottend belachelijk maken)
  • lachen als jij iets zegt of een grapje maakt (ook al is het niet grappig)
  • subtiele aanrakingen...
Er is kans dat ze op je is maar vind dat jij de eerste stap moet doen, zij is nog banger om een blauwtje te lopen dan jij...

good luck!
- onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon -

Nee nee nee dat is een slecht advies, nooit direct zeggen via whatsapp, ben jij nou een vent.
Ik vond het idee van Sophie heel goed zoals een liefdesliedje sturen bijv. dat is niet direct. En kijken hoe ze er op reageert. Positief? Dan de volgende dag op school verkering vragen

Wat voor nummer zou je kunnen sturen?
Ik heb via Whatsapp gezegd dat er tussen de meisjes in de klas over hem geroddeld wordt, dat hij mij leuk schijnt te vinden. (Ik ben zelf een meisje)
Hij zei dat dat misschien zou kunnen kloppen als ik ook op hem was...
Nu hebben we wat🙂

Ik weet niet of jij er wat aan heb, maar probeer signalen te ontvangen:
  • gekke bloos/kus-emoijs gebruik van haar
  • complimentjes geven
  • te horen krijgen dat je slim bent (of spottend belachelijk maken)
  • lachen als jij iets zegt of een grapje maakt (ook al is het niet grappig)
  • subtiele aanrakingen...
Er is kans dat ze op je is maar vind dat jij de eerste stap moet doen, zij is nog banger om een blauwtje te lopen dan jij...

good luck!

Ik krijg die signalen ook wel ze lacht naar mij wanneer ze me aankijkt ze gaat blozen er ontstaat dan ook altijd een gezellig gesprek en ook wel een grappig en verliefd gesprek.

Toen ik laatst bij haar zat toen vroeg ze aan mij welke meisjes ik uit de klas leuk vond. Ik baal daar nu van want ik ging in een keer naar een ander onderwerp. Maar ik stuur haar wel love you more van Racoon.

Dankjewel allemaal voor de reacties meer is altijd welkom
Heeft iemand nog tips?
Hoi ik heb prc hetzelfde maar dan bij een jongen (ben zelf een meisje) ik vond hem leuk maar we waren alleen klasgenoten ik heb hem op een gegeven mommend gwn geappt met een vraag over school dat pakte tot nu toe goed uit want we appe en belle best vaak ook zitten we in dezelfde vrienden groep dus als ik jou was zou ik gwn een x appe en dan kijken of je er achter kan komen of ze je leuk vindt
Update: ik heb haar een appje gestuurd met de vraag: Wil je verkering met mij, want ik heb vernomen dat jij verliefd op mij bent. Kennelijk was zij niet verliefd op mij en wilde ze geen verkering. We blijven wel goede vrienden. Maar het word wel awkward op school wanneer we elkaar weer spreken. Ik baal er wel van dat ik ben “afgewezen” maar ik vind het wel fijn dat we gewoon nog met elkaar om kunnen gaan. Bedankt voor alle tips. Daardoor werd ik wel wat zekerder.

Reageer