Vraag

Verkering/relatie

  • 29 April 2020
  • 5 reacties
  • 110 Bekeken

Hallo, het liefst vertel ik mijn naam niet helemaal vanwege privacy maar noem me maar Sam, noem me maar Sam of Sammy wat jij wilt, ik ben nieuw hier en ontzettend nerveus en onzeker over deze site en ook beetje bang om eerlijk te zijn, ik hoop ook dat dit bericht hier veilig is en ook dat er niks zal gebeuren, ik ben vaak depresief geweest en op het moment gaat het thuis niet super goed, graag wat verteld over mezelf want vertrouwen hoort erbij toch. Ik heb 1 of meer vragen aan meisjes tussen de 12 en 16 of ong mijn leeftijd maakt niet uit of je iets ouder bent het liefst een eerlijk betrouwbaar antwoord. Dus graag alleen aan meisjes boys als julie tips hebben ook goed. Ik ben een jongen van 14 en zou graag een vriendin willen, ik weet dat dit geen tinder ofz is haha maar kom het gewoon even vragen, ik heb nog nooit gekust of verkering gehad en ben heel onzeker over mezelf dus ik kom wat tips en advies vragen, ikzou dus graag een vriendin willen maar ik weet niet echt wat meisjes aan jongens leuk vinden veel meisjes zeiden tegen me dat ze me niet leuk vinden omdat ik geen sixpack heb of omdat ik niet op een sport zit, dat is puur mijn keuze en dat is hoe ik ben maar ben verder niet dik of lui, ik hou veel van gamen en gewoon chillen en films kijken, heb bruimhaar bruine ogen en ben ong 1,70m ik weet dat het natuurlijk vooral om het hart gaat, ik kan best rustig zijn maar ook druk ligt aan de situatie en bij meisjes voel ik me wel verlegen en nerveus. Dus meisjes, ik zou het heel fijn vinden als ik antwoorden, tips, reacties wat dan ook zou krijgen. En ik durf het bijna niet te vragen maar ik zou niet op deze leeftijd sex willen ALS ik ooit een vriendin zou krijgen maar misschien wel andere kleine dingetjes, kussen, knuffelen miss iets meer dan dat maar dat zien we wel ik wil het niet persee het is gewoon een vraag, ik zou meer willen weten wat meisjes willen, hoe ze zijn, ook sexueel hoe ze zijn en willen en wat ze leuk vinden aan jongens en in het algemeen, ik schaam me een beetje voor dit bericht maar op het moment vertrouw ik niet echt iemand en ben heel onzeker en heb eem beetje vertrouwings problemen, bedankt voor het lezen en maak alsjeblieft geen misbruik van dit bericht hopelijk is het duidelijk genoeg en ik hoop reacties, tips en andere commentaar te krijgen, dankjewel alvast! :*) 


5 reacties

Heyy sam!

ik ben een meisje van 16 en ik vind het zelf leuk als jongens me gewoon vragen hoe het gaat en interesse tonen :) zelf val ik totaal niet op sixpack ofzo dus wees gewoon lief en jezelf. En als je iemand leuk vind, vertel het diegene dan gewoon, er kan niets gebeuren. En als diegene jou niet leuk vind dan weet je dat teminste! Anders blijf je misschien hopen op niets…

groetjes anoniempje ;)

Oh hoihoi, fijn dat je reageert :) vaak toon ik intresse enz wel en probeer ik gewoon zo lief en aardig mogelijk te doen maar ik weet niet of het uiterlijk of het karakter het probleem is, ik ben gewoon zo anders dan andere jongens, natuurlijk ben ik wel een jongen whaha en vind ik dingetjes doen enz wel leuk maar ik denk dat het gewoon uiterlijk is omdat ze vaak van blonde jongens met blauwe ogen op vallen, maar bedankt anyway en miss plaats ik meer vragen dusja alsnog thx!

Heyy geen probleem hoor!!

zelf vind ik jongens met bruine ogen en bruin haar heel aantrekkelijk dus dat verschilt echt per meisje!

groetjes mij :)

Hey Sam,
Ikzelf ben een meisje van 15. Idd wat hierboven al gereageerd is, interesse tonen is echt een toppunt. Ikzelf vind het ook fijn om de indruk te krijgen dat ik de enige ben, en dat hij dat laat merken, anders slaat onzekerheid toe. Tevens vind ik het fijn als mensen eerst gewoon een vriendschap beginnen om elkaar te leren kennen, en niet meteen hameren op een relatie, verliefd worden is een proces waar geduld bij vereist is.  Je moet je niet druk maken om uiterlijk, als iemand jou echt heel leuk vind, kan die persoon daar doorheen kijken (Ofja, ik kan dat, maar kan niet voor de wereld spreken natuurlijk).

Xx EverythingIsBlue.

Hey Sam,
Ikzelf ben een meisje van 15. Idd wat hierboven al gereageerd is, interesse tonen is echt een toppunt. Ikzelf vind het ook fijn om de indruk te krijgen dat ik de enige ben, en dat hij dat laat merken, anders slaat onzekerheid toe. Tevens vind ik het fijn als mensen eerst gewoon een vriendschap beginnen om elkaar te leren kennen, en niet meteen hameren op een relatie, verliefd worden is een proces waar geduld bij vereist is.  Je moet je niet druk maken om uiterlijk, als iemand jou echt heel leuk vind, kan die persoon daar doorheen kijken (Ofja, ik kan dat, maar kan niet voor de wereld spreken natuurlijk).

Xx EverythingIsBlue.

Hey, dat is dan wel fijn om te weten, ik ben ook niet van meteen een relatie weet je maar gewoon eerst leren kennen enz. Ik hou wel van veel appen enz en ik reageer vaak ook snel terug puur gewoon om der te laten weten dat ik aan der denk of dat ik der niet negeer, maar ik hou niet echt van videobellen enz en ik merk wel dat veel meisjes dat leuk vinden wat ik dus jammer ben en ja iedereen is anders i guess, maar bedankt voor de tips! 😊

Reageer