Vraag

Verkering met een ander

  • 1 October 2018
  • 7 reacties
  • 110 Bekeken

Badge
Ik heb nu verkering met een meisje die nu in de mavo klas zit, ik zit in vwo.. ik ben eigenlijk verliefd op iemand anders die in mijn klas zit alleen hoe moet ik haar zeggen dat ik verliefd op haar ben en hoe moet ik zeggen tegen degene waar ik nu verkering mee heb dat ik eigenlijk op iemand anders ben...

7 reacties

Het lijkt mij wel verstandig om een gesprek onder vier ogen te houden.
Ik zou echter niet weten wat je exact zou moeten vertellen, maar als je rechtdoorzee bent , ben je er misschien sneller van af.
Misschien valt eerlijkheid te waarderen.
hey! een vervelend probleem, maar eerlijkheid is hierin het belangrijkste. Vertel zo snel mogelijk aan het meisje waar je nu verkering mee hebt dat je geen gevoelens meer hebt voor haar zoals het zou moeten in een relatie. Doe dit wel in real life en niet via app of snap. Dit zal haar alleen nog maar meer kwetsen. Ik zou wel voorzichtig zijn met dat andere meisje en haar rustig een beetje leren kennen en kan kijken of ze jou ook leuk vind. heel veel succes! laat je nog weten hoe het iels afgelopen??
Badge
Bedankt! Ik zal het tegen haar zeggen na school...
ik zou het gewoon uitmaken en niet zeggen dat je op iemand anders bent anders vind ze je misschien een fuck boy
Badge
Daar heb je ook een punt... ik ga het morgen doen dus ja
Badge
Ik ben deze avond naar mijn 'vorige liefde' gegaan😋 ze vond het niet erg, ik heb niet gezegd dat ik verliefd ben op iemand anders... ik ben ook nog naar dat andere meisje gegaan waar ik dus verliefd op was, ze vond mij ook leuk:D dus ik heb nu verkering met haar maar ik kende haar al even dus ja...
Fijn dat het zo goed is gegaan en dat zij het accepteerde.

Het lijkt mij ook verstandig om eventjes te wachten met het delen van jouw nieuwe relatie.
Hoewel jouw vorige vriendin zegt het niet erg te vinden, betekent dat niet dat zij de acties erna zal waarderen.

Reageer