Vraag

verkering krijgen

  • 8 October 2019
  • 2 reacties
  • 100 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo ik ben een meisje van 13 jaar ik zit al in de 2e van de middelbare school, maar zou graag een vriendje willen krijgen. Weten jullie hoe ik een vriendje krijg? Van 13 jaar ik heb al een keer gehoord via instagram, maar dat wil ik niet ik zou het wel via snapchat willen doen. Is er misschien een site voor kinderen van 13 jaar oud. Willen jullie me alsjeblieft helpen hoe ik een vriendje krijg.

2 reacties

Hallo,

Aangezien je 13 jaar bent veronderstel ik dat je naar school gaat :)
Een vriendje krijgen via sociale media (als je deze persoon niet kent) is niet echt een goed idee voor een 13 jarige. Ik weet zeker dat er op jou school genoeg jongens zitten waar je verliefd op kunt worden 😉 als je een jongen knap vind, praat er eens mee, vraag om eens af te spreken enz. Dit is de beste manier.

Tenzij je op een meisjesschool zit...
Reputatie 1
Badge
Hey, Ik ben ook 13 btw en ik heb een vriendin van 15 met een lange afstands relatie en ze word er vaak verdrietig van want ja ze kan haar vriendje nooit zien. wat ik daarmee probeer te zeggen is eigenlijk... lange afstand relaties zijn heel naar, daarom zou ik zeggen kijk of je een leuke hobby kunt vinden waar je misschien iemand kan ontmoeten of kijk rond op school of zo want anders vind je straks iemand leuk die ik weet niet hoe ver bij je vandaan woont... of nog erger een gekke pedo.
Anyways veel succes! joejoe

Reageer