Vraag

Verkering, hoe lang moet ik op hem wachten?

  • 14 April 2019
  • 2 reacties
  • 102 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi
ik was verliefd op een jongen uit mijn klas dat had ik hem ook verteld 2 weken geleden
toen zij hij dat hij me niet leuk vindt
maar ik had gisteren gevraagd of hij me eigelijk wel leuk vindt
en hij zei ja❤️😍😱
maar toen vroeg ik hem verkering en hij zei dat het iets te snel en te vroeg is en hij zei misschien later
het is al 1 dag verder maar waarneer is later?
moet ik hem bijvoorbeeld 1 maand laten wachten of 2 weken? Snapje?!
maar hoe lang is lang?
En als je de antwoord weet
zeg het asjeblieft😭😭
maar als je zegt bijvoorbeeld 1 week
moet ik hem dan weer vragen of moet hij de eerste stap zetten ?????!!!😰😰😰😭💔💔💔

2 reacties

Hoi

Het lijkt me goed om die jongen wat tijd te gunnen. Druk op hem leggen door hem regelmatig te vragen of hij toe is aan verkering, lijkt me geen goed plan.

Ik zou hem, zoals je voorstelde, twee weekjes de tijd gunnen om na te denken. Na die twee weken zou je subtiel kunnen polsen of hij eens mee zou willen naar bv. de bioscoop. Elkaar beter leren kennen kan nooit kwaad 🙂

Groetjes
Kenshin
Hey!

Je mag inderdaad niet te veel druk op hem zetten, zo krijgt hij misschien het gevoel dat hij dat moet doen terwijl liefde geen verplichting mag hebben.
Je zou hem zoals Kenshin voorstelde eerst wat beter kunnen leren kennen. Dat is inderdaad nooit mis, en op die manier vindt hij het misschien ook makkelijker om over zo'n onderwerpen te praten, wanneer jullie met z'n tweeën in een ontspannen sfeer iets doen.

Als hij na bv. een maand nog niets heeft gevraagd kun je het misschien nog eens vragen -omdat hij misschien ook gewoon de eerste stap niet goed durft te zetten- maar geef hem voorlopig gewoon wat tijd om na te denken of hij dit wil en hoe hij het zou aanpakken.

Groetjes
Lot

Reageer