Verkering en jaloers

  • 8 August 2019
  • 1 reactie
  • 65 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heeii!
Ik ben Bo (niet mijn echte naam;) ) en ik ben een meisje van 14. Ik heb een vriendje sinds 14 juli, 3 weken nu! Hem noem ik even Bas.
Allereerst, ik ben super verliefd op hem! In mijn ogen is hij de liefste, leukste, knapste en leukste jongen van de hele wereld!
Maar, ik heb dus insta, en ik keek op een profiel van een ander meisje dat ik ken, en zij heeft ook verkering met een jongen. Ik ben best jaloers op hun relatie zegmaar.. Ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen 😅
Ik noem dat meisje even Anna. Anna heeft op haar account dus fotos van haar met haar vriendje. Bas heeft dus geen insta maar ik zou dat wel graag willen zoals Anna en haar vriendje😔Is dat normaal? Ik snap het niet meer want ik ben wel super gelukkig met Bas!
Misschien scheelt het ook dat Bas en ik 40 min met de auto moeten naar elkaar en hun niet, maar 5 min fietsen?

Alvast bedankt!
Xxx, Bo🥰

1 reactie

Reputatie 1
Badge +1
Insta is nep. Je kan alles zo gelukkig en blij laten lijken als je zelf wilt. Misschien is hun relatie helemaal niet zo leuk als dat het op insta lijkt. Maar als je graag foto's van jou en je vriendje op insta wilt zetten kan je dat ook doen zonder dat hij insta heeft.
Je hoeft niet gelukkig te lijken voor validatie te krijgen van anderen om echt gelukkig te zijn.
Je bent blij met hem en dat is alles wat belangrijk is toch?

Reageer