Vraag

verkering durven

  • 18 June 2019
  • 3 reacties
  • 142 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey ik ben een meisje van 13 jaar. Ik heb een soort van angst om verkering te hebben/krijgen. Ik heb er een nare ervaring mee... (pedo). Maar nu zijn er 2/3 jongens op mij verliefd, Mn vriendinnen plagen me er altijd mee. Maar als het alleen maar over verkering begint begin ik nog net niet te trillen. Nu ben ik al 4x door de zelfde jongen gevraagd en op het begin vond ik hem ook wel leuk, maar ik weet niet of ik hem dan ook echt op hem verliefd ben! Hoe voelt dat? Idk! En nu vind ik zelf iemand wel leuk, maar ja... Door mijn angst durf ik er niks mee te doen. Heel mijn lichaam houd me tegen! Iemand tips om zeker te weten dat je verliefd bent en of mijn angst te overwinnen?

Xx anoniem

3 reacties

Kun je misschien wat gaan doen, als vrienden?
Dan kun je zien hoe het is om met hem te zijn en hoe je op hem reageert.
Dat is hoe ik zou zeggen hoe ik er echt achter kom wat ik van iemand vind, dus gewoon met diegene omgaan en iets gaan doen.
En hoe je die angst kunt overwinnen?
Eh, ik zou het niet exact weten.
Ik zou zeggen dat je je mogelijk wat zekerder zult voelen, als je "dit" wat vaker doet/meemaakt.
hey wat vervelend. Ik wist zelf ook nooit hoe het is om verliefd te zijn, maar nu een soort van wel. Als je verliefd ben wil je graag bij die persoon zijn en denk je veel aan hem. ik had een relatie maar was niet echt verliefd. Ik wou niet afspreken en vond alles akward. Je kan naar de jongen stappen die je zo vaak verkering vraagde ( als je hem echt leuk vind). Neem hem in vertrouwen en zeg dat je verkeing nog een beetje spannend vind, en daar is niks stoms aan want jij voelt dat. ik hoop dat hij het begrijpt en ja daarna probeert op je gemak te stellen en miss een relatie te straten en het dan heel rustig aan te doen. ik hoop dat je hier iets aan hebt. en ik wil nogmaals zeggen dat het niet stom dat je dat hebt, iedereen is daar wel eens bang voor.
Liefde overwint alles, probeer het dus maar gewoon! Live your best life

xoxo Troubleshooter 💥

Reageer