Vraag

Verkering

  • 30 March 2020
  • 8 reacties
  • 218 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey,

 

Ik heb verkering met een meisje waar ik al heel lang een crush op heb. Nou is het niet de beste timing met dit corona gebeuren, want wij hebben verkering gekregen net voordat bijna alles dicht ging. Nou wil ik graag een stapje verder gaan met haar, misschien zoenen. Ik weet alleen niet hoe ik dat moet doen, ik heb een vriendin gehad, maar wist ik voor 2 jaar geeneens dat we verkering hadden en toen ze het ineens uit maakte was ik er net achter. MAAR dat doet er nu ff niet aan toe. Haar gevoelens boeien mij heel veel en ik wil niet dat ze zich ongemakkelijk gaat voelen. Dus nu luidt mijn vraag:Ik wil graag een stapje verder, hoe moet ik dat doen?

 

Ik heb geen haast dus niet haasten met reageren.


8 reacties

Stiekem afspreken, is altijd leuker, spannender, ...

Reputatie 3
Badge +2

Hey ik heb ook net een vriendin gekregen voordat alles dicht ging en wij ontmoeten elkaar via een  wandelroute . Dan zeg ik tegen mam yo ga wandelen en ondertussen heb je gewoon een afspraakje . Misschien brengt dat je op een idee 

wat ik je aanraad is om te vragen of jullie wel iets af mogen spreken (als je ouders en die van haar er van af weten dat jullie iets hebben) en dan gewoon naar een van jullie huizen.
gewoon filmpje kijken en vragen hoe zij er in staat een stapje verder te gaan naar t zoenen, als zij dat ook oké vind moet je er gewoon voor gaan, natuurlijk wel baby stapjes nemen want als er iets overhaast gebeurt is het nooit fijn, trust me ik kan het weten :sweat: .

 

als jullie niet af mogen spreken van ouders of ze weten het bijvoorbeeld niet dat jullie hebben dan kan je inderdaad ook zeggen dat je gaat wandelen en dan ergens samen afspreken en gewoon gezellig zitten op een bankje of iets dergelijks, kan ook heel gezellig zijn samen, misschien wat te drinken en eten mee voor jullie beide en gewoon gezellig doen beetje muziek aan over dingen praten en dan op een gegeven moment voorzichtig vragen hoe zij denkt over het volgende stapje.

en dan dingen vanzelf laten gebeuren, ik hoop dat ik zo geholpen heb,

als je nog vragen hebt laat maar weten :wink:

groetjes bobbaas
 

Hallo ILikeAnime :)

Hou 1.5 meter afstand van je vriendin, doe het via online bellen of skype maar ga niet elkaar aanraken want dan is de kans op 2019-nCoV groter.

-Dr8gon99

Hallo ILikeAnime :)

Hou 1.5 meter afstand van je vriendin, doe het via online bellen of skype maar ga niet elkaar aanraken want dan is de kans op 2019-nCoV groter.

-Dr8gon99

ach man doe niet zo panisch over die corona zooi

heb het gewoon leuk met mekaar zo lang het nog kan 

 

wat ik je aanraad is om te vragen of jullie wel iets af mogen spreken (als je ouders en die van haar er van af weten dat jullie iets hebben) en dan gewoon naar een van jullie huizen.
gewoon filmpje kijken en vragen hoe zij er in staat een stapje verder te gaan naar t zoenen, als zij dat ook oké vind moet je er gewoon voor gaan, natuurlijk wel baby stapjes nemen want als er iets overhaast gebeurt is het nooit fijn, trust me ik kan het weten :sweat: .

 

als jullie niet af mogen spreken van ouders of ze weten het bijvoorbeeld niet dat jullie hebben dan kan je inderdaad ook zeggen dat je gaat wandelen en dan ergens samen afspreken en gewoon gezellig zitten op een bankje of iets dergelijks, kan ook heel gezellig zijn samen, misschien wat te drinken en eten mee voor jullie beide en gewoon gezellig doen beetje muziek aan over dingen praten en dan op een gegeven moment voorzichtig vragen hoe zij denkt over het volgende stapje.

en dan dingen vanzelf laten gebeuren, ik hoop dat ik zo geholpen heb,

als je nog vragen hebt laat maar weten :wink:

groetjes bobbaas
 

Wauw @bobbaas, heel erg bedankt voor de tips! Ik raak zelf snel een soort van akward, maar ik ga proberen om niet akward te worden.

 

-@ILikeAnime 

Hallo ILikeAnime :)

Hou 1.5 meter afstand van je vriendin, doe het via online bellen of skype maar ga niet elkaar aanraken want dan is de kans op 2019-nCoV groter.

-Dr8gon99

ach man doe niet zo panisch over die corona zooi

heb het gewoon leuk met mekaar zo lang het nog kan 

 

Hey @Dr8gon99 en @bobbaas,

 

Ten eerste: heel erg bedankt @Dr8gon99  dat je me probeert te beschermen tegen het Covid-19 virus, maar ik zit daar niet mee. Als ik het krijg dan krijg ik het, dat boeit mij vrij weinig.

 

Ten tweede:  @bobbaas, je hebt helemaal gelijk en ik ga het zeker leuk hebben met haar!

 

-@ILikeAnime  

Reputatie 1
Badge +1

Hoi ILikeAnime

 

Ik snap dat je je als jong iemand niet zo druk maakt over Corona en dat je het liefst bij je vriendin wil zijn. Toch wil ik je er even op wijzen dat er ook gewoon kinderen doodgaan door Corona en dat als jij misschien niet ziek wordt je nogsteeds andere mensen (waaronder je vriendin) kan besmetten. 

Als je toch afspreekt (wat ik heel goed begrijp) zou ik dit bij een van jullie thuis doen. Je wil nu niet onnodig bij andere mensen in de buurt komen en dingen als speeltuinen aanraken. Ook ben je dan in een wat relaxtere omgeving voor je volgende stap (hoewel spanning ook leuk kan zijn).

 

Ik wens jullie veel succes samen!

Karel

Reageer