Beantwoord

Verkering

  • 7 January 2020
  • 3 reacties
  • 629 Bekeken

Badge

Ik heb eindelijk verkering met dat meisje, nu 5 maanden. We hebben al gekust en getongzoend. We rollen dan een beetje over elkaar heen en liggen op elkaar. We bedoelen het allebei niets als seks, maar we liggen wel op elkaar. Kan dat? Of moeten we het anders doen? Wat vinden jullie leuk of spannend om te doen met je vriendje of vriendinnetje? Zowel jongens als meisjes mogen antwoorden! Ik hoor graag van jullie!

icon

Beste antwoord door Girlymeisje 11 January 2020, 15:18

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hi unpersoon, gefeliciteerd met

je verkering!

Gelukkig loopt het goed tussen jullie.

Het is niet raar als jullie nog geen zin hebben 

In seks. En als je je afvraagt  waneer het daar tijd voor is is het enige goede antwoord: waneer jullie er Alle bij klaar voor zijn. Ik heb op dit moment geen verkering maar het leuke aan een verkering is de lol samen. Hopelijk heb jij hier wat aan! 

Reputatie 4
Badge +3

Ten eerste, gefeliciteerd man! 
 

ten tweede: het niet bedoeld is als seks, is het geen seks. Er is niks mis mee als jullie het allebei niet erg vinden. Dus jullie hoeven niks anders te doen hoor! Ik zou het niet erg vinden tbh 

super leuk!

 

ik ben zelf trouwens een meisje. en heb ook een relatie met een jongen. ook wij liggen opelkaar en stoeien en rollen over elkaar heen. eerlijk best gezellig. wij zien het ook niet als sex en dat is het ook niet. het is ook helemaal niet raar zelfs. als het fijn voel (wat ik helemaal begrijp) gewoon doen. en het is ook niet raar om boven opelkaar te liggen en elkaar dan te tongzoenen.

 

ik hoop dat je hier wat aan hebt

 

het ligt er maar net aan wat je spannend vind. wat ik meestal wel spannend vind is als hij onder mijn trui zit. en veder. maar als je daar nog niet aan toe bent is dat helemaal niet gek

 

groetjes

Reageer