Verkering

  • 22 July 2019
  • 8 reacties
  • 333 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoii allemaall!
Ik heb sinds een week verkering, met de meest leuke en lieve jongen van de wereldd! Ik ben heel blij sorry😅
We hebben al gelogeerd met de vriendengroep, ook samen met (ik noem hemeven D) D dus, en D en ik hebben same in een tent geslapen! Het was echt heel leuk, die nacht niks geslapen, ook niks gebeurd ofso, bij elkaar in de armen gelegen🥰

Die dag na die nacht, toen hadden we drie dagen, hebben we wel al elkaar zegmaar op de mond gekust, is dat snel voor een verkering van drie dagen?

Ik ken hem wel al langer, al me hele leven :)
Nou hebben we morgen weer afgesproken, alleen we wonen een uur van elkaar vandaan.. Dus D komt naar mij toe, en we gaan zwemmen.

Nou is het zo dat we allebei denk ik wel iets verder willen als op de mond kussen, is dat snel of

Ik hoor t graag van jullie, ben een beetje onzeker😁
Xx

8 reacties

Heey
Allereerst ben ik super blij voor je :)
Je geeft dus aan dat je wel verder wilt gaan als op de mond kussen, Ik vind zelf dat het compleet aan jou en je vriendje ligt, Als jullie er allebei fijn bij voelt is er toch niks wat het tegen zou kunnen houden? Je geeft ook aan dat je onzeker bent maar ik weet wel bijna zeker dat je vriendje ook wel onzeker is maar daar is nergens voor nodig, Heel veel succes en plezier morgen 🙂
Reputatie 1
Badge +1
Nou je hebt elkaar op de mond gekust dus wel oppassen want misschien raak je zwanger je weet maar nooit. Voortaan met een plastic zakje ertussen elkaar kussen dan kan je sowieso niet zwanger raken
Nou je hebt elkaar op de mond gekust dus wel oppassen want misschien raak je zwanger je weet maar nooit. Voortaan met een plastic zakje ertussen elkaar kussen dan kan je sowieso niet zwanger raken
Waarschijnlijk is deze reactie niet serieus maar even voor alle duidelijkheid je kan NIET zwanger raken van alleen kussen.
Badge
Hoii allemaall!
Ik heb sinds een week verkering, met de meest leuke en lieve jongen van de wereldd! Ik ben heel blij sorry😅
We hebben al gelogeerd met de vriendengroep, ook samen met (ik noem hemeven D) D dus, en D en ik hebben same in een tent geslapen! Het was echt heel leuk, die nacht niks geslapen, ook niks gebeurd ofso, bij elkaar in de armen gelegen🥰

Die dag na die nacht, toen hadden we drie dagen, hebben we wel al elkaar zegmaar op de mond gekust, is dat snel voor een verkering van drie dagen?

Ik ken hem wel al langer, al me hele leven :)
Nou hebben we morgen weer afgesproken, alleen we wonen een uur van elkaar vandaan.. Dus D komt naar mij toe, en we gaan zwemmen.

Nou is het zo dat we allebei denk ik wel iets verder willen als op de mond kussen, is dat snel of

Ik hoor t graag van jullie, ben een beetje onzeker😁
Xx


Hoi Xboboebersyb,

Wat leuk voor je dat je verkering hebt!

Zo te zien aan wat je schrijft vonden jullie het fijn en prettig om elkaar een kusje op de mond te geven. Ik lees ook dat jullie allebei waarschijnlijk een stapje verder willen gaan dan dat. Als dat voor jullie ALLEBEI goed voelt, dat kunnen jullie er gewoon voor gaan. Niks is te snel als jullie het allebei goed vinden. Wel is het belangrijk dat jullie het goed afstemmen met elkaar.

Veel plezier in het zwembad met D!

Groetjes,

Beyourselfandcarrryon
Reputatie 1
Badge +1

Nou je hebt elkaar op de mond gekust dus wel oppassen want misschien raak je zwanger je weet maar nooit. Voortaan met een plastic zakje ertussen elkaar kussen dan kan je sowieso niet zwanger rakenWaarschijnlijk is deze reactie niet serieus maar even voor alle duidelijkheid je kan NIET zwanger raken van alleen kussen.


Sorry hoor maar Mijn vader en moeder liegen nooit.
Hoi allemaal! Super bedankt voor jullie reacties! Vandaag hebben we gezwommen, en het was zooo leukk! We hebben ook getongt
Reputatie 1
Badge +1
Succes met de baby over 9 maanden
Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon

Echt serieus? Een meisje kan alleen maar zwanger raken als er aan de eicel geraakt dus dat geraakt er ook niet langs de mond, maar ja, we gaan off-topic.
En waarschijnlijk is ze ook niet eens serieus.


Oké, ik ben heel blij voor jou en natuurlijk ook voor D, 😂😂, zoals hierboven vermeld door verschillende personen, waarom is het te snel als je er beide goed bij voelt? Gewoon ervoor gaan. Je leeft per slot van rekening ook maar 1 keer.

Reageer