Vraag

Verkering

  • 29 December 2018
  • 3 reacties
  • 227 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een jongen van 14 en ben verliefd op een meisje uit mijn klas, alleen weet ik niet of zij ook verliefd is op mij. Ik ben nogal verlegen en praat dus eigenlijk alleen met de mensen die ik goed ken (ik ben eigenlijk alleen bevriend met jongens (ben zelf ook een jongen) en praat alleen met jongens). Ik vind het heel moeilijk om een gesprek te starten met meisjes. Ik ben ook heel bang om afgewezen te worden als ik het meisje waarop ik verliefd ben verkering vraag. Ik weet namelijk niet of zij mij ook leuk vind, of helemaal niet.

3 reacties

Hoii, Ik denk niet dat het heel verstandig is om haar gelijk verkering te vragen als je niet weet of zij je leuk vindt. En probeer toch meer contact met haar te maken, ze zal het echt niet erg vinden om een gesprek met jouw te voeren! Je zou haar zelfs op een date kunnen vragen ofz, dan leren jullie elkaar beter kennen en zal je ook misschien wel doorkrijgen of zij je leuk vindt;) Suc6! Xxx
Ohja en als je haar toch verkering wilt vragen, moet je t tuurlijk gwn doen! Veel suc6

Xx
eigenlijk exact wat Lammy zei.

Reageer