Vraag

verder gaan


  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb nu al 8 maanden een vriendje en we willen graag verder gaan. Ik wil het ook wel super graag en hij ook heeft hij gezegd maar hij vind het ook niet erg om te wachten als ik er nog niet aan toe ben. Maar ik wil het wel heel graag. Maar ik weet niet echt hoe ik die stap moet zetten enz. We slapen wel af en toe al samen en hebben elkaar ook al vaak naakt gezien. Ik vertrouw hem wel echt volledig zeg maar. Heeft er iemand tips Voor mij? Ik ben 15 btw en hij 16

13 reacties

Geef hem eens een kusje!
Ja hebben we al gedaan maar ik bedoel meer richting seks enz maar had dat niet helemaal goed erin gezet zie ik net.
Praten jullie daar wel eens over?
Ja daar praten we wel over dat we het willen maar ik weet niet echt hoe ik verder die stap moet zetten.
Zoen hem dan heviger en doe vaker leuke dingen zoals naar de bioscoop gaan. Knuffel hem eens.
Naar de cinema gaan is inderdaad een klassieker, maar dan ben je toch meer bezig met de film dan met elkaar? Ik zou iets anders gaan doen, maar wat dat is ben ik ook nog niet achter!
Grt beginneling
Naar de cinema gaan is inderdaad een klassieker, maar dan ben je toch meer bezig met de film dan met elkaar? Ik zou iets anders gaan doen, maar wat dat is ben ik ook nog niet achter!
Grt beginneling

ZOALS naar de bioscoop gaan. Je kunt ook naar een pretpark waar je meer met elkaar dingen doet of naar de Efteling. Dat doolhof is leuk weet je wel.
Ja maar ik bedoel meer zeg maar hoe ga je meer richting seks zegmaar
Vaker romantisch doen, vaker alleen met zijn tweeën zijn en vaker zoenen, steeds heviger zoenen. Dan knuffelen en verder gaan.
Gewoon als je samen met hem in bed ligt, hem strelen en zoenen dan komt het vanzelf wel.
Je zegt zelf al dat je af en toe met hem slaapt, dus ook samen in een bed. Ik neem aan dat jullie in bed ook zoenen, je kunt als je js er goed bij voelt dan over zijn broek heen strelen en misschien ook als hij dat ook wilt hem aftrekken(dus de broek moet dan wel gewoon uit).
Hij kan hetzelfde bij jou doen maar dan vingeren.
Misschien kan jij de eerste stap nemen en beginnen met het zogenoemde 'handwerk'? Begin hem dan eerst te zoenen en streel hem zachtjes. Daarna kan je dit steeds meer opbouwen. Ik denk dat hij hier vanzelf wel in mee gaat. Nadat jullie hier comfortabel mee zijn kan je steeds een stapje verder gaan.
Hey,

Als julie het er een keer over hebben dan kun je hem vertellen dat jij er klaar voor bent. En zoals anoniemescholier al zegt je hoeft niet metteen beginnen met meteen sex maar je kunt ook eerst het 'handwerk' doen.

Reageer