Vraag

Verboden liefde?

  • 27 April 2020
  • 6 reacties
  • 268 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi iedereen, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

 

Ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen: ik heb een relatie met mijn gymdocent. Ik ben 16 en hij is 19. We hebben al een aantal keer seks gehad en we vinden elkaar echt super leuk. Ook werd ik altijd gepest bij gym vanwege mijn ‘platte’ lichaam. Hij is toen voor mij opgekomen en sindsdien is het pesten gestopt.  

Zelf zien we niet echt het probleem in. Gym is maar één keer in de week en het is nou ook niet echt een hoofdvak. Ook verschillen onze leeftijden niet super erg.

Nu is mijn vraag, kan hij hierdoor in de problemen komen, aangezien onze leeftijden niet heel erg verschillen?

En zoja, wat moeten we dan? Ergens anders of ander werk zoeken is geen optie voor hem. Dit vanwege prive redenen.

 

Zovana

(We zien elkaar nu niet meer op school door het coronavirus, wel spreken we gewoon af met elkaar thuis)


6 reacties

Hallo Zovana :)

Ik snap dat je de relatie waarschijnlijk heel erg fijn vindt alleen het is niet de bedoeling om met je gymdocent omdat hij een verantwoordelijke functie over jou hebt en omdat hij ouder is dan 18. Hij kan hierdoor grote problemen krijgen (Denk aan: Baan verliezen en opgepakt worden door de politie vanwege pedofilie). Dit zou hem kunnen schaden.

-TheMightySlayer <3

heyy

hij kan in de problemen raken omdat hij wel je docent is maar kwa leeftijd hoort het niet uit te maken vanaf 16 jaar is het legaal om een relatie te hebben met een volwassenen zolang je ouders of verzorger toestemming geeft

Badge

Ik denk niet echt dat het uitmaakt. Als jullie elkaar echt leuk vinden kan niemand daar wat aan doen. En 3 jaar is echt niet veel.

 

Groetjess

 

Hoi,

kan je dit niet bespreken met een schoolhoofd? Voordat er iemand achterkomt en dat zelf verteld. Wat vinden je ouders ervan? Als jou ouders en zijn ouders toestemming geven dat jullie wat hebben met elkaar dan kom je niet in de problemen.

Hoi iedereen, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

 

Ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen: ik heb een relatie met mijn gymdocent. Ik ben 16 en hij is 19. We hebben al een aantal keer seks gehad en we vinden elkaar echt super leuk. Ook werd ik altijd gepest bij gym vanwege mijn ‘platte’ lichaam. Hij is toen voor mij opgekomen en sindsdien is het pesten gestopt.  

Zelf zien we niet echt het probleem in. Gym is maar één keer in de week en het is nou ook niet echt een hoofdvak. Ook verschillen onze leeftijden niet super erg.

Nu is mijn vraag, kan hij hierdoor in de problemen komen, aangezien onze leeftijden niet heel erg verschillen?

En zoja, wat moeten we dan? Ergens anders of ander werk zoeken is geen optie voor hem. Dit vanwege prive redenen.

 

Zovana

(We zien elkaar nu niet meer op school door het coronavirus, wel spreken we gewoon af met elkaar thuis)

Hey Zovana,

Volgens mij is dit wel gwn strafbaar, want jij bent namelijk minderjarig…

Dat is echt ruk! Ik heb eigenlijk ook een erge crush op iemand van mn werk maar de leeftijd tussen ons verschilt 12 jaar... 

Maar ik snap je. Alleen het is dus wel strafbaar, hij kan in de problemen komen. Dus denk wel goed na, over wat jullie doen!

xxx Anoniem0306! ; )

heyy

hij kan in de problemen raken omdat hij wel je docent is maar kwa leeftijd hoort het niet uit te maken vanaf 16 jaar is het legaal om een relatie te hebben met een volwassenen zolang je ouders of verzorger toestemming geeft

Is dat legaal? Want dat zou voor mij ook best wel chill uitkomen? :))

Reageer