Vraag

Verboden Liefde

  • 5 August 2019
  • 1 reactie
  • 107 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heya iedereen,

Ik zit dus met een probleempje...

Ik ben dus verliefd, en dan ook echt over m'n oren verliefd op een meisje.
We wonen samen op een leefgroep en we zijn echt heel close. Geen wonder dus ook dat het voor mij best snel uitbloeide tot meer dan alleen vrienden.
Ik zou een heel verhaal kunnen schrijven over hoe zij zich voelt en over de dingen die we hebben besproken, maar voor mijn idee zijn die dingen privé, vandaar dat ik dat niet doe.

Nu is er dus een probleem, en dat zit zo.
Omdat we samen op die groep wonen, is het verboden een relatie met elkaar aan te gaan op romantisch gebied.
We mogen niets in die trant doen, en als ze erachter komen dat er iets gebeurt op dat gebied (Hoeft niet seksueel te zijn, het kan al alleen romantisch zijn) worden we weggestuurd.
We zitten allebei goed op deze plek, dus het laatste wat ik wil is haar of mij in risico's brengen van dat we hier weg moeten.

Maar mijn vraag is dus, wat zouden jullie doen?
Ik wil het niet riskeren, maar ik kan het ook niet laten. Het gevoel word namelijk alleen maar sterker van mijn kant, en als iemand hier wel eens echt verliefd is geweest, dan weet je hoe moeilijk het is om het te laten en te "vergeten".

Ik hoop dat jullie tips of adviezen hebben...

Liefs,

Kirsten

1 reactie

Ze hoeven het toch niet te weten? Spreek samen af op een plek waar niemand je kent (voor de zekerheid) en bouw een romantische relatie op. Tenminste dat zou ik doen. Verliefdheid kan je niet tegengaan. Tenminste, dat is mijn opinion

Reageer