Vraag

veel zoenen

  • 26 July 2019
  • 2 reacties
  • 125 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hai, ik ben 14 jaar oud en ik heb al met 10 verschillende jongens gezoend, en ik voel me er best slecht bij, omdat het er best veel zijn vergeleken met mijn vriendinnen. Ik krijg hierdoor paniek aanvallen ect. Ik zou graag willen weten met hoeveel verschillende jongens jullie hebben gezoend, en hoe oud jullie zijn. Heel erg bedankt! Groetjes mij

2 reacties

Hey
Trek je er niets van aan hoor. Je vriendinnen gaan later ook veel jongens zoenen, wees daar maar zeker van. (Of ze zitten al boven de 10 en willen dat niet toegeven) dus zit daar maar niet over in, wees gewoon jezelf en alles komt goed
( heb al 2 of 1 meisje(s) gezoend) ben een jongen btw!
Hoi

Je hebt met tien jongens gezoend, je vriendinnen met een stuk minder, waardoor je je onzeker voelt. Hierdoor heb je last van paniekaanvallen.

Dat je met meer jongens ervaring lijkt te hebben dan je vriendinnen, hoeft geen reden te zijn om je onzeker te voelen. Misschien kregen je vriendinnen pas op wat latere leeftijd interesse in jongens, terwijl jij hier al sneller klaar voor was. Ook kan het dat, zoals Beginneling zei, je vriendinnen niet toegeven dat ze al met een gelijkaardig aantal jongens gezoend hebben.

Door de onzekerheid krijg je paniekaanvallen. Wanneer je zo'n paniekaanval voelt opkomen, kan het helpen om je te concentreren op je ademhaling. Je ademt diep in en uit, concentreert je op wat er in je omgaat, en laat gelijktijdig met het uitademen alles los.

Hoe reageren je vriendinnen, wanneer ze horen dat je met meerdere jongens gezoend hebt?

Groetjes
Kenshin

Reageer