Skip to main content
Vraag

veel te snel verliefd

• February 23, 2026
  • 5 reacties
  • 68 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hooiii,

ik heb het idee dat ik zo snel verliefd wordt haahaha,

gwn als ik uberhaupt over straat loop en een jongen zie heb ik al het idee dat ik verliefd ben… kan dat?

is het dan verliefdheid of iets anderss?

hebben jullie tipsss of dit ook???

liefsss 😘

5 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • February 23, 2026

Hey ​@navi.x 

Weet je, het verschilt dus heel erg per persoon. Sommigen worden heel snel verliefd, sommigen zelden.

Ik werd op mijn 2e crush verliefd na een paar zinnen haha🤭😅 ik noem mn crush (nu niet meer hoor, heb nu een andere crush)  even C afgekort voor 'crush' 

C: "Hoe gaat het?" 

Ik; (verbaasd dat random iemand van mn leeftijd tegen me begint te praten) "Ehh. Gewoon..?" 

C: "Maar wat ís gewoon..?!" Alsof ie een lekker filosofisch gesprek wilde, ofzo🤔🫣

Ik bleef stil  want ja wat zeg ik nu??

C: "Ik maak maar een grapje met je hoor" lachend, en ik vond het wel leuk. 😁

Ik: "Ja, dat merk ik wel.." 

En toen was het "doei" en ja... C woont dus in mijn straat en ik dacht dat ik C gewoon aardig vond, maar dat was dus een crush🫣🤭 

Maar goed, als antwoord op je vraag: Het kan prima! Bij iedere jongen is misschien een beetje vreemd, wil je mss ze beter leren kennen of vrienden met ze zijn? 

Liefs Yusa 😘

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • February 24, 2026

@Yusa Dankjeeee!!

Jeffrey
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 24, 2026

Hey ik wel keer gehad ik was aan winkelen met mijn zusje en in elke winkel waar we binnen kwamen kwam steeds het zelf twee  meisje binnen achter mij aan ze vroegen  het aan mijn zusje of ze mijn vriendin was of zusje en of vriendin had ze vind mij super knap en zo of ze mijn snap mocht hebben 

Forum|alt.badge.img

jij hebt wel heel veel meegemaakt gozer. Ik zie wel heel veel reacties van jou. 

Jeffrey
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 25, 2026

*Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

@anonymous1234 Dat valt wel mee hoor  deze meisjes waren wel super mooi  was op vakantie ik heb nog met ge snapt en zo