hallo allemaal
ik wil iets kwijt, ik ben bevriend met me beste vriendin voor al 4 jaar we woonden samen in dezelfde plek en we waren echt close geworden met onze zelfde interesses en meningen maar laast ik weet niet wat er is gebeurd maar we lijken net kennisen. het gebeurde over de zomer vakantie ik was 6 weken weg en had haar me video games uitgeleend laast ik wou ze terug vragen maar ik krijg ze maar niet terug met allerei smoesjes en dat ze op het laaste moment afzegt het gaat niet eens om die games ik wou der gewoon zien en spreken maar ze negeert me de hele tijd en dan als ze reageert maakt ze allemaal beloftes maar die komt ze niet meer na ik wil afstand nemen en dat doe ik nu ook maar het voelt zo raar om ineens niets meer te zijn. we hebben heel veel meegemaakt maar we waren altijd samen en rookte jointjes samen en nu ik gestopt ben lijkt het net alsof ze niks meer aan me heeft of weet te doen ookal zijn er genoeg dingen dan dat ik mis haar maar dat word minder na een tijdje ik wou het gewoon kwijt ik heb het er over met een andere vriendin van mij en die had precies het zelfde met haar met het afzeggen en fake beloftes het is jammer want ze was echt awesome en ik weet stiekem dat het beter is om het los te laten maar het is gewoon moeilijk
Bladzijde 1 / 1
hmm, ik ben hier niet heel goed mee.
maar het lijkt alsof zij zich afsluit van mensen in haar buurt, niet alleen bij jou dus maar ook iemand anders. dit maakt mij wel denken dat zij iets verbergt, is er iets gebeurd in haar leven dat ze hierdoor, somber/depressief is. dat kan de reden dan zijn dat ze zich afsluit.
zo niet dan weet ik t ook even niet
maar het lijkt alsof zij zich afsluit van mensen in haar buurt, niet alleen bij jou dus maar ook iemand anders. dit maakt mij wel denken dat zij iets verbergt, is er iets gebeurd in haar leven dat ze hierdoor, somber/depressief is. dat kan de reden dan zijn dat ze zich afsluit.
zo niet dan weet ik t ook even niet
Ja dat denk ik ook want ik ben niet de enige maar is raar als het bij jou gebeurd zegmaar en niet over wil praten daar kom je ook niet ver mee
nee dat snap ik, misschien is het handig dit tegen haar ouders te zeggen, misschien wil ze wel het tegen haar zeggen.
je zou ook kunnne appen:
hey(naam), je doet de laatste tijd een beetje afstandelijk van mij en andere vriendinnen, is er iets aan de hand? zo ja, je mag (als Jij dit ook wilt natuurlijk) mij altijd appen met je probleem dan. ik wil je graag helpen
je zou ook kunnne appen:
hey(naam), je doet de laatste tijd een beetje afstandelijk van mij en andere vriendinnen, is er iets aan de hand? zo ja, je mag (als Jij dit ook wilt natuurlijk) mij altijd appen met je probleem dan. ik wil je graag helpen
Dat deed ik maar dan is het weer beloftes en hoops maar dat gebeurd niet..ze is 19 zo ouders zitten niet echt in het plaatje meer
hmm, kan je haar in het echt een keer aanspreken?
Dat ga ik proberen het is een kleine wereld dus de kans op haar toevallig tegenkomen is best groot
okey goedzo, als je het spannend of eng vind om dit alleen te doen, kan je ook een vriendin meenemen
Hey
Ik weet niet of het zo is hoor maar het eerst wat mij te binnen schoot is dat er mis een game kapot is gegaan en dat ze daardoor bang is om jou onder ogen te komen?
Mis vind ze 't heel erg jammer dat je gestopt bent met blowen?, (wat btw wel heel goed van je is)
Het is idd goed om haar gwn 'n keer op te zoeken of als je haar 'n keer ergens tegen komt om d'r dan aan te spreken!
Peace
Sportfreak
Ik weet niet of het zo is hoor maar het eerst wat mij te binnen schoot is dat er mis een game kapot is gegaan en dat ze daardoor bang is om jou onder ogen te komen?
Mis vind ze 't heel erg jammer dat je gestopt bent met blowen?, (wat btw wel heel goed van je is)
Het is idd goed om haar gwn 'n keer op te zoeken of als je haar 'n keer ergens tegen komt om d'r dan aan te spreken!
Peace
Sportfreak
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.