Vallen voor je Ex 😔😭

  • 13 October 2018
  • 2 reacties
  • 46 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
He,

Ik heb dus een probleem...
Om mijn probleem te begrijpen moet je weten dat mijn beste vriend mijn ex is

Ik ben dus verlieft op mijn beste vriend/ex en ik ben dat al een maand.
Wij zijn 2,5 maanden samen geweest.
We hadden echt een goede relatie en ik weet eigenlijk nog steeds niet waarom het uit is.
Maar dus hij blijft maar flirten en is altijd super bezorgd en is tijdens en les zelf vrijwillig naast mij komen zitten.
Maar ik weet niet wat te doen het ene moment wil ik hem uit mijn hoofd scheuren en het andere momment wil ik hem opsluiten in mijn hoofd.

Hebben jullie tips
Ben ik de enige met dit gevoel ?

Grtjs
Happy77

2 reacties

Heyy

Je bent absoluut niet de enige met dit gevoel, verliefd zijn is echt heel normaal. Als ik je berichtje zo lees, dan lijkt het erop dat hij jou (weer) leuk vindt. Je moet daarom goed nadenken of je het nog een keer wilt proberen met hem. Je kunt ook een keertje afspreken om samen huiswerk te maken, en dan kun je kijken hoe dat was. Als je het gezellig vond, kunnen jullie nog een keer afspreken en anders blijft het bij die ene keer. Succes!!
Ik ben ook gewoon bezorgd om mijn beste vriendin en ben ook gewoon naast haar gaan zitten, maar ik vind haar ook niet leuk(ben ook gay btw). Misschien kan het flirten voor de grap zijn, maar als hij dat al een tijdje doet kan het ook echt zijn.

Reageer