Vraag

Vallen meiden hierop?


Reputatie 2
Badge +4

Ik ben 14 en heb nog lego ik bouw niet maar heb het wel.

Is dit een afknapper voor meiden?


12 reacties

Reputatie 2
Badge +2

ik heb ook nog lego en ben 15 en een half, ik heb een leuke vriendin die me laat zijn wie ik ben, dus als meiden hier op afknappen is dat hun probleem, doe lekker wat je wilt

Ach ja, iedereen vindt er wat anders van. Tuurlijk is het niet het meest volwassen maar je gebruikt het niet dus staat het dan opgeslagen ofzo? Dat hebben zoveel mensen - including me ;).

Ik denk dat meiden er echt niet per se op afknappen. Lijkt me niet dat je je voorstelt met “Hey ik ben … en ik heb thuis Lego.”

Don’t worry! Leer eerst maar eens iemand kennen en laat alles dan gewoon zijn gang gaan. Succes!

Reputatie 6
Badge +7

Hoi Anoniem08,

Ik zou niet weten hoezo dit een afknapper zou zijn. Sowieso zeg je al dat je er niet mee bouwt. Maar lego is ook helemaal niet kinderachtig of wat dan ook waardoor het een afknapper zou kunnen zijn. Heel veel volwassenen bouwen er zelfs nog mee.

Er zullen vast wel een paar mensen zijn die hier op afknappen, maar als ze zo kritisch zijn verdienen ze jou niet, moet je maar denken. Afknappen door roken oid zou ik nog wel begrijpen. Maar door opgeslagen lego?


Groetjes,

Paardebloem

Reputatie 2
Badge +4

Hoi paardebloem,

Het lego staat in mijn kamer maar ik doe er niks mee het staat er wel.

Reputatie 6
Badge +7

Hoi Anoniem08,

Mensen hebben de raarste dingen waarop ze afknappen. Het ligt maar net van het persoon af, wat ze heeft meegemaakt en waar ze een hekel aan heeft. 

Als ik jou was zou ik je hier echt niet te veel zorgen om maken. Ik heb ook twee legobouwwerken in mijn kamer staan. Waarom staan ze in je kamer? Omdat je het mooi vindt? Nou, prima toch :)

 

Groetjes,

Paardebloem

Reputatie 2
Badge +4

Ik wil mijn lego wel verkopen maar ben bang dat het iets waard wordt.

Reputatie 2
Badge +4

Dus volgens jullie moet ik het houden?

Ik wil mijn lego wel verkopen maar ben bang dat het iets waard wordt.

Dat ligt er een beetje aan welke sets je heb natuurlijk. Er zijn zeker sets die meer waard worden over tijd (daar is ook een investeringsmarkt in ontstaan) maar dat zal niet gebeuren met een ‘standaard’ City-set bijvoorbeeld.

Dus volgens jullie moet ik het houden?

Ik denk dat je je er vooral niet te druk om moet maken. Als jij het mooi/leuk vindt staan in je kamer, dan moet je het vooral laten staan. Het kan zijn dat een meid daar op afknapt, maar voor het zelfde geldt, vindt ze het helemaal niet erg, dat verschilt per meid. Het zal vast geen doorslaggevende factor zijn. :)

Reputatie 3
Badge +4

Heb ik ook gewoon 

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @Anoniem08 ,

Ik ben een meisje en heb een vriend en die speelt ook nog met Lego alleen dat maakt niet dat ik hem daardoor minder leuk vind. Wij meisjes kijken eerder naar de innerlijkheid van jongens.

succses!

Reputatie 2
Badge +1

Hallo,

 

Ik ben een jongen van 17 en speel nog steeds af en toe met mijn lego. Ook koop ik af en toe nieuwe sets in. Als vrienden langskomen zeg ik altijd dat ik het verzamel en erin handel om geld te verdienen.

 

Ik vind het dus in ieder geval zeker geen afknapper :)

Het is juist leuk om je eigen ding te doen toch?

Groetjes

Reputatie 7
Badge +7

Hoi,

Bij mij op school lopen 2 docenten die een koppel zijn. Die man heeft een grote lego passie en die vrouw is daar helemaal oke mee. 

Ze hebben zelf hun familie in lego popptjes verwerkt :)

Reageer