vallen jongens op inerlijk of uiterlijk?


  • Anonymous
  • 0 reacties
ik had een vriendje en die heeft het paar dagen uitgemaakt omdat hij niet meer van me hield(slechte smoes)
en ik hoorde van zijn beste vriend dat hij ook uitmaakte omdat ik die dag een rechte pony heb laten knippen.
ik vondt het super gemeen en stom dat daar ook een rede om was.
ik vindt dat het ook gaat om het inerlijk. of niet?
want mn vriend maakte een grapje waar ik helemaal intrapte!
hij zij dat mn vriendje kaal was.
toen respecteerde ik dat en zij het gaat niet alleen om het uiterlijk ook om het inerlijk.
mij maakt het niet uit als hij kaal was geweest ik zou altijd nog van hem houde, en niet uit maken
dus hij is best wel dom of niet????

21 reacties

de eerste indruk is natuurlijk op innerlijk



ik val eigenlijk op allebei 70 % op uiterlijk 30 % op innerlijk



je wilt eigenlijk een knap meisje met ene leuk innerlijk

en niet zo;n heel leijk meisje;p

vind ik
ik val meestal toch wel op het innerlijk maar toch liever een beetje mooier mag het moet niet zo'n heel lelijk meisje zijn maar ook weer niet zo heel super mooi en vooral een goed innerlyk hebben dat is toch wl het belangrijkste en natuurlijk een beetje humor en zo ook nog?
ik heb het me vriend gevraagt en die zij op innerlijk
gelijk al me zorge weg
niet vriend vriendje maar gewoon vriend XD
Ik ben een jongen en ik vind het innerlijk wel het belangrijkste, meisjes die veel make-up dragen vind ik echt niet mooi, bijvoorbeeld een meisje in me klas; haar gezicht is heel lichtbruin van de makeup en haar armen enz helemaal wit.. Dan is dat wel heel veel make-up 😛
Je moet wel oppassen met die vragen te stellen aan je vriend/vriendin want ze kunnen ook gewoon liegen zodat ze lijken alsof ze niet zo op uiterlijk gericht zijn, maar als het moment daar is. Zijn ze gewoon op uiterlijk gericht, geloof me.
Ik val voor 75% op innerlijk, uiterlijk is mooi meegenomen:)
ik vidt mezelf niet egt mooi nu:P
maar ik val op innerlijk
ik ook alleen ben ik dan een jongen 😛
innerlijk is belangrijker dan uiterlijk.

je kan een knappe jongen hebben die bot is of een nerd maar die heel erg aardig is en alles voor je doet.


Heeej, Ik hoef echt geen vriendin die alles voor me doet hoor.:P
ik vind je kan wel een *ucking mooi vriendinnetje hebben maar het is een dom,onaardig *lettebak, dan laat het voor mij ook maar zitten. Maar ik moet ook wel toegeven ik kijk wel eerst naar het uiterlijk om te zien hoe ze eruit ziet, misschien beetje hard maar meisjes met een dikke buik en haar door de war zie ik niet zo zitten. Ze moeten wel verzorgt zijn:DD (misschien kan je niks doen aan je buik en misschien is dit dan ook niet zo aardig, maar het is wel zo) soz.
ik had een vriendje en die heeft het paar dagen uitgemaakt omdat hij niet meer van me hield(slechte smoes)
en ik hoorde van zijn beste vriend dat hij ook uitmaakte omdat ik die dag een rechte pony heb laten knippen.
ik vondt het super gemeen en stom dat daar ook een rede om was.
ik vindt dat het ook gaat om het inerlijk. of niet?
want mn vriend maakte een grapje waar ik helemaal intrapte!
hij zij dat mn vriendje kaal was.
toen respecteerde ik dat en zij het gaat niet alleen om het uiterlijk ook om het inerlijk.
mij maakt het niet uit als hij kaal was geweest ik zou altijd nog van hem houde, en niet uit maken
dus hij is best wel dom of niet????


Als ie zo doet dan is ie je toch niet waard? en ik zou je er niet zo druk om maken, je bent pas 13 (ik ook) er komen echt nog wel wat leuke jongens voorbij huppelen:P
Suc6 xx
Vind innerlijk op lange termijn het belangrijkst. Maar ik zal nooi op iemand afstappen die ik lelijk vind, hoe vervelend het ook klinkt.
Ik val voor 75% op innerlijk, uiterlijk is mooi meegenomen:)
http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/smile.png
innerlijk is belangrijker dan uiterlijk.

je kan een knappe jongen hebben die bot is of een nerd maar die heel erg aardig is en alles voor je doet.
mensen kunnen liegen als de beste onthoud dat. je merkt het vanzelf wel.
Heel veel jongens vallen op innerlijk. En dat is ook het belangerijkste (vind ik) en als je knap bent is dat natuurlijk best handig. Maar dan moet je niet teveel gaan overdrijven met make-up enzoo.
Liefde maakt blind
Natuurlijk is de eerste indruk het uiterlijk, maar innerlijk is het belangrijkste
- vind ik als meisje dan -
Ik denk altijd maar zo,
Je valt op iemands uiterlijk,
En het innerlijk bepaald of hij mag blijven.

Ik bedoel, als ik op straat loop of in een club sta.. ga ik meestal een praatje maken met de knappe jongens, niet met de 'noobs'
Ik vind innerlijk ook heel belangrijk... en ik zou het echt niet uitmaken als iemand zijn haar een dag niet leuk doet... Maar ik vind rechte ponys ook echt heel lelijk? sorry hoor
Ik val voor 75% op innerlijk, uiterlijk is mooi meegenomen:)
ik val op innerlijk maar uiterlijk is niet onbelangrijk

Reageer