Skip to main content
Vraag

Valentijnsdag; ben wel ff benieuwd 🥰

• February 8, 2026
  • 13 reacties
  • 176 Bekeken

Yusa
Forum|alt.badge.img+14

Binnenkort is het weer zover: 

Valentijnsdag (Zaterdag 14 februari) 

Misschien zien sommigen van jullie het als reden voor winkels om extra geld te verdienen, ik gedeeltelijk wel. Maar het is natuurlijk ook een hele goede gelegenheid voor iets liefs... Ik ben wel ff benieuwd, daarom enkele vraagjes... Deze zijn voor stelletjes😉🥰

1. Ben je van plan iets te gaan doen voor Valentijnsdag? 

2. Zo ja, wat?

3. Hoe ben je dat van plan te gaan doen? 

4. Denk je dat jouw liefje ook iets van plan is? 🤗

5. Heb je al eens eerder Valentijnsdag met je vriendje/vriendinnetje/alle gender 😉 meegemaakt? Dus eig hoe lang zijn jullie al samen? 

Voor degenen met een crush 😅

1. Ben je van plan je crush te gaan vragen, of iets anders? 

2. Zo ja hoe en wat? 🙃

3. Hoe ben je het van plan te gaan doen? 

4. Hoe denk je dat je crush zal reageren? 

En voor de buitenbeentjes, nee grapje gewoon degenen zonder liefje of crush😊

1. Zie je Valentijnsdag ook als iets niet perse romantisch? Dus bijv voor vrienden? 

2. Wat vind je van de kleuren roze en rood? ❤️🩷🙈

3. Heb jij weleens een Valentijns kaart/roos/iets gekregen? 🌹

4. Ooit een crush/en,-of verkering gehad? 

Jullie mogen trouwens gerust alles over dit onderwerp delen, ik kan niet wachten op jullie reacties 😅 

Liefs Yusa 😘

13 reacties

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • February 8, 2026

Misschien zien sommigen van jullie het als reden voor winkels om extra geld te verdienen, ik gedeeltelijk wel. Maar het is natuurlijk ook een hele goede gelegenheid voor iets liefs... Ik ben wel ff benieuwd, daarom enkele vraagjes... Deze zijn voor stelletjes😉🥰

1. Ben je van plan iets te gaan doen voor Valentijnsdag?   Misschien!!

2. Zo ja, wat?  Iets kopen voor haar ofzo geen idee

3. Hoe ben je dat van plan te gaan doen?  Naar de winkel gaan?

4. Denk je dat jouw liefje ook iets van plan is? 🤗 HOPELIJK WEL

5. Heb je al eens eerder Valentijnsdag met je vriendje/vriendinnetje/alle gender 😉 meegemaakt? Dus eig hoe lang zijn jullie al samen?   Nope!!

En voor de buitenbeentjes, nee grapje gewoon degenen zonder liefje of crush😊 (IK GA LEKKER INVULLEN IDC)

1. Zie je Valentijnsdag ook als iets niet perse romantisch? Dus bijv voor vrienden?   Jaa zeker wel!! Het hoeft niet perse romantisch te zijn.

2. Wat vind je van de kleuren roze en rood? ❤️🩷🙈 Wel oke!

3. Heb jij weleens een Valentijns kaart/roos/iets gekregen? 🌹 Naurrr

4. Ooit een crush/en,-of verkering gehad?  Yessir

Jullie mogen trouwens gerust alles over dit onderwerp delen, ik kan niet wachten op jullie reacties 😅 

Liefs Yusa 😘

PietPirat
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • February 9, 2026

Ik ben het op zich wel met mensen eens dat Valentijnsdag vooral wordt gebruikt door winkels om geld te verdienen. Alsnog vind ik het wel leuk om iets te doen met Valentijnsdag als je een crush of vriend(in) hebt, wat in mijn geval nu zo is.😊

Dus ik ga kijken of ik met haar kan schaatsen op Valentijnsdag en ik heb wat cadeautjes voor haar gekocht.

• February 9, 2026

1. Zie je Valentijnsdag ook als iets niet perse romantisch? Dus bijv voor vrienden?  Ja hoor ik ken genoeg mensen die gewoon iets met vrienden of vriendinnen doen

2. Wat vind je van de kleuren roze en rood? ❤️🩷🙈ik vind t wel leuke kleuren

3. Heb jij weleens een Valentijns kaart/roos/iets gekregen? 🌹ja

4. Ooit een crush/en,-of verkering gehad? Ja beide maar ik was wel echt 12 toen ik een vriendje had

leuke vragenlijst!❤️

Forum|alt.badge.img

1. Ben je van plan iets te gaan doen voor Valentijnsdag? Jaaa

2. Zo ja, wat? Ik ga met hem schaatsen! Ik heb er echt veel zin in, we appen iedere dag naar elkaar hoeveel dagen er nog zijn tot Valentijnsdag.

3. Hoe ben je dat van plan te gaan doen?  Mijn ouders brengen ons erheen, maar daarvoor geef ik hem zelfgebakken, hartvormige koekjes met roze fondant en een zelfgemaakt kaartje.

4. Denk je dat jouw liefje ook iets van plan is? 🤗 Ja, absoluut! We hebben het er al vaker over gehad.

5. Heb je al eens eerder Valentijnsdag met je vriendje/vriendinnetje/alle gender 😉 meegemaakt? Dus eig hoe lang zijn jullie al samen?  Op Valentijnsdag 1 maand en 12 dagen 

1. Ben je van plan je crush te gaan vragen, of iets anders? 

2. Zo ja hoe en wat? 🙃

1. Zie je Valentijnsdag ook als iets niet perse romantisch? Dus bijv voor vrienden? 

Liefs Yusa 😘

Groetjes Roos Abrikoos!

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • February 9, 2026

Nee, wij doen daar absoluut niets aan.  Ik word een beetje wee als ik er alleen al aan denk.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • February 9, 2026

1. Ben je van plan iets te gaan doen voor Valentijnsdag?  Nee 

2. Zo ja, wat? Niks haha

3. Hoe ben je dat van plan te gaan doen?  Op de bank zitten huilen omdat m’n Crush me waarschijnlijk niet heeft gevraagt

4. Denk je dat jouw liefje ook iets van plan is? 🤗 aan de kant wel en aan de andere kant niet 

5. Heb je al eens eerder Valentijnsdag met je vriendje/vriendinnetje/alle gender 😉 meegemaakt? Dus eig hoe lang zijn jullie al samen?  Nee still single pringle 

1. Ben je van plan je crush te gaan vragen, of iets anders?  Nee durf ik niet 😭

2. Zo ja hoe en wat? 🙃 😭

3. Hoe ben je het van plan te gaan doen? 😭

4. Hoe denk je dat je crush zal reageren? 😭

1. Zie je Valentijnsdag ook als iets niet perse romantisch? Dus bijv voor vrienden? ja hoor

2. Wat vind je van de kleuren roze en rood? ❤️🩷🙈prachtig

3. Heb jij weleens een Valentijns kaart/roos/iets gekregen? 🌹ja mr als grapje 

4. Ooit een crush/en,-of verkering gehad? ja mr in groep 4 ofzo

Liefs Yusa 😘

Wil je op m’n nieuwe reactie Onder m’n topic reageren? Love you😘

Linax
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • February 9, 2026

1. Zie je Valentijnsdag ook als iets niet perse romantisch? Dus bijv voor vrienden? Ik ga wel vaak met mijn vriendinnen dan bubble tea ofzo halen op zulke dagen om te ‘vieren’ dat we single zijn 🤷‍♀️ loll, mijn hele gup zit wel vol met valentijnnn

2. Wat vind je van de kleuren roze en rood? ❤️🩷🙈 Super mooiii, donkerrood is ook m’n lievelingskleur

3. Heb jij weleens een Valentijns kaart/roos/iets gekregen? 🌹 neeeeee 😭

4. Ooit een crush/en,-of verkering gehad?  Ja haha, ik had 3 jaar geleden ook een kaart gestuurd naar m’n crush maar hij had het voorgelezen in de klas wahahah, ik zit nu gelukkig niet meer bij hem op school 😛

Super leuke vragenlijsttt! Groetjes Lina

Hello
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • February 11, 2026

1. Ben je van plan je crush te gaan vragen, of iets anders?  dat wil ik wel maar ik durf het echt niet

2. Zo ja hoe en wat? 🙃 als ik het zou doen, doe ik het gewoon via snapchat

3. Hoe ben je het van plan te gaan doen? niet

4. Hoe denk je dat je crush zal reageren?    😥als ik zou durven, …. geen idee maar ik hoop dat het enige dat ze zegt ja is

NightShadow

1. Zie je Valentijnsdag ook als iets niet perse romantisch? Dus bijv voor vrienden?  Nee, het kan natuurlijk wel. Maar ik heb zelf geen vrienden en ik denk dat als ik ze wel had ik het niet zou doen. 

2. Wat vind je van de kleuren roze en rood? ❤️🩷🙈 Niet zo mooi. 

3. Heb jij weleens een Valentijns kaart/roos/iets gekregen? 🌹 Nee, nog nooit. 

4. Ooit een crush/en,-of verkering gehad?  Ook nog nooit. 

Liefs Yusa 😘

NightShadow

@Diana, gewoon nieuwsgierig, waarom is dat? 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • February 12, 2026

@NightShadow ik hou niet van dat kleffe gedoe met kaartje en cadeautjes en hartjes.  Elke dag is speciaal, elke dag moet je vieren - maar niet met commerciële nep-romantiek.  

ikBenEenAlien
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • February 12, 2026

1. Ben je van plan iets te gaan doen voor Valentijnsdag? 

2. Zo ja, wat?

3. Hoe ben je dat van plan te gaan doen? 

4. Denk je dat jouw liefje ook iets van plan is? 🤗

5. Heb je al eens eerder Valentijnsdag met je vriendje/vriendinnetje/alle gender 😉 meegemaakt? Dus eig hoe lang zijn jullie al samen? 

1. Ben je van plan je crush te gaan vragen, of iets anders? nee, ik weet dat het niets gaat worden, dus wil ik onze vriendschap niet verpesten

2. Zo ja hoe en wat? 🙃

Liefs Yusa 😘

Hello
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • February 12, 2026

@NightShadow ik hou niet van dat kleffe gedoe met kaartje en cadeautjes en hartjes.  Elke dag is speciaal, elke dag moet je vieren - maar niet met commerciële nep-romantiek.  

wauw mooi gezegd