Vraag

Val ik op meisjes?

  • 22 February 2018
  • 2 reacties
  • 126 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey,
Ik weet niet echt wat k hiermee aanmoet dus k typ t ff. Ik weet al een tijdje niet echt op wie ik nou val, op jomgens of op meisjes, want ik heb me vaker aangetrokken gevoelen tot een meisje maar ben nooit echt verliefd geweest ofz. Ik keek net naar een serie en op een of andere manier ging er een knopje om ofzo. Het ging over 2 meisjes die op elkaar vielen en ineens herkende ik me er heel erg in. Ik weet niet of dit nou een fase is of niet,of het weer over gaat of niet. Want mij maakt het niet uit op wie ik val. Maar mijn vraag is, wat moet ik hier nou mee?
Groetjes, air

2 reacties

Hey air,

Seks, seksualiteit en gevoelens zijn best raar en soms moeilijk te begrijpen. Ik kan geen direct antwoord geven (naast dat je misschien bicurious/bi bent) en ik denk dat niemand dat kan. Mijn advies is gewoon om een beetje te experimenteren. Miss met een goede vriendin (als zij ook nieuwsgierig is en/of wilt helpen).
Ook hoef je niet nu al te weten hoe en wat. Ik weet niet hou oud je bent, maar ik hoor wel eens verhalen van mensen in die 30+ (misschien wel 40+) zijn en dan ontdekken dat ze LGBT zijn. Er is niet echt een rush ofzo.
Zolang iedereen die betrokken is (jij en een partner) het goed vinden en het binnen de wet valt moet je gewoon doen wat je niet laten kan.

Succes en veel plezier,
Juul
Hoi!

Maak je geen zorgen, je hoeft dit niet zeker te weten. Ik begrijp dat duidelijkheid misschien fijn voor je is, maar je hebt nog veel tijd om te ontdekken op wie je valt. Ga door het leven, kijk om je heen, en wie weet kom je de juiste persoon voor jou tegen. Of dat een jongen of een meisje is maakt niet uit, dat zie je dan wel.

Ik ben blij te horen dat het jou niet uitmaakt op wie je valt. Accepteren wie je bent is belangrijk en de sleutel tot succes, en ik denk dat dat bij jou wel goed zit.

Wacht maar af tot je iemand tegenkomt die goed is voor jou en jij voor die persoon. Zelfs dan hoeft niets definitief te zijn.

Groetjes
x

Reageer