Vraag

Val ik ook op meisjes?


  • Anonymous
  • 0 reacties
Heei hoi, ik praat al een tijdje met een meisje en zij is lesbisch. Ze had eerst met een vriendin van me en in die tijd heb ik haar leren kennen. Toen ze iets hadden had ik geen gevoelens voor haar maar nu we een tijdje appen met elkaar begin ik iets te voelen alleen weet ik niet wat. Ik dacht altijd dat ik hetro was, omdat ik nog nooit iets voor een meisje wat voelde. Nu ik langer met haar praat denk ik dat ik haar toch een soort van leuk begint te vinden maar als ik er aan denk hoe dat dan moet zijn knaagt er toch iets.
Daarom vind ik het ook een beetje lastig en zeker omdat ik haar niet wil kwetsen doordat ik onduidelijk ben over de gevoelens. Ik hoop met dit berichtje iemand te vinden die ook zo iets heeft meegemaakt of er iets van weet. Alvast bedankt voor het lezen van mijn bericht en tip zijn welkom.

Gr xoxo

12 reacties

Hey, Alaik,

Zelf viel ik ook een keer op iemand van mijn eigen geslacht, en ik snap je gevoel. Je voelt je toch nét iets onzekerder dan als je 'normaal' verliefd bent. Je kunt proberen om eerst vrienden te worden? Zij vindt het in ieder geval niet raar, want ze is zelf al een keer lesbisch geweest zoals je zegt. Je kunt dus gewoon proberen om met haar te flirten.

Gegroet,
Geen_Naam
Heei hoi,
Bedankt voor je tip. We praten nu ongeveer een maand met elkaar als in echt goede vrienden en ik weet "denk" dat ze mij leuk vind. Alleen vind ik het nu wel lastig omdat ik zelf niet weet of ik haar leuk vind. Het probleem is dat ik voor haar aan de ene kant gevoelens voel maar ik aan de andere kant niets voel.

Gr xoxo
Aha, dat kan. Ik zou dan gewoon vrienden blijven en doen waar je mee bezig bent. Dan kom je er vanzelf achter of ze echt bij je past.

Groetjes!
Hoii

ik heb zelf een vriendin en heb een meisje.. ik voelde me wel altijd al een beetje anders maar toen ik opeens gevoelens kreeg voor een ander Meisje voelde ik me zo raar.. het beste is om alles even op een rijtje te zetten. En te kijken wat jij wilt en waar je je fijn bij voelt.. ik ben bi btw 😉
Heei kanniksbedenken,
Bedankt voor je reactie. Zelf vind ik het lastig, omdat ik me onbewust ook afvraag hoe ik het moet vertellen aan de mensen om me heen. Voor haar had ik nooit gevoelens voor een meisje dus dit voelt voor mij heel raar. Hoe heb jij het vertelt aan de mensen om je heen en hoe ga je daarmee om??

Gr xoxo
Hoii @Alaik

mijn ouders weten het ook pas ‘officieel’ een maandje ofzo iets. Eigelijk hoefde ik het niet tegen hun te zeggen want ze hadden het al door. Maar tegen de rest zeg ik altijd. ‘Ik heb geen vriendje maar een vriendin’ want vriendin kan namelijk twee kanten op. Of zeg t op t Engels want daar heb je girlfriend en friend. Niet al mijn klasgenotejes enzo weten het, maar dat hoeft van mij ook niet. En ja dan krijg je vaak de vraag maar ben je gay of is het bijde kanten en dan zeg ik gewoon ‘allebij de kanten’ en als ze bijvoorbeeld bij jou of iemand zouden zeggen hoe weet je dat je bi of gay ben terwijl je nog niks met een meisje heb gedaan moet je gewoon zegge ‘hoe weet jij dat je hetro ben als je nog niks met iemand van het zelfde geslacht iets heb gedaan’ die is leuk om te zeggen mensen zien het namelijk vaak niet aan komen. En ik wist het van me zelf al 5/6 jaar dus ik had alles wel op een rijtje.. eerst wilde ik heel graag gewoon een vriendje zo dat ik ‘normaal’ kon zijn net als iedereen maar uit eindelijk is de acceptatie gekomen. Voor je omgeving kan het soms wel even wennen zijn, ik heb een zeer christelijke oma en die is er nog steeds niet helemaal mee eens. Ik weet dat ze het wel probeerd maar het niet kan dus dan vermeid ik het gesprek vaak gewoon. Maar doe vooral wat goed voelt voor jou..

vragen kan altijd 😘

x kan niks bedenken
Heei kan niks bedenken,

Vind het super leuk dat je nu een vriendin heb en kan zijn wje je wilt zijn. Voor mij is alles echt nieuw, want ik heb nog nooit gevoelens gehad voor het zelfde geslacht. Gelukkig heb ik twee vriendinnen en die hebben een relatie met elkaar dus daar vraag ik best veel aan over de situatie. Dit weekend heb ik ook met hun en dat meisje afgesproken en het was super gezellig. Ik had het een van de twee verteld dat ik dacht dat dat meisje me leuk vind en dat ik zelf niet weet wat ik er mee moet en die begonnen er opeens over die avond met dat meisje. Ze heeft toen bekend dat ze me leuk vind en toen heb ik ook gezegd dat ik ook wel iets voel, maar ik nog niet weet of het verliefdheid is. Gelukkig vond ze het prima en doen we nu gwn rustig aan en zijn we nu gwn vrienden en iets meer. Ik had ook gevraagd of ze het nog niet wilde vertellen aan iedereen omdat ik eerst zelf wilde uitzoeken wat het nou is voor dat andere het weten. Gelukkig begreep ze dat. (Iedereen weet dat zij op het zelfde geslacht valt daarom)
Ontzettend bedankt voor je berichtje heb er echt wat aan!!
Gr xoxo
hoii alaik

wat lief dat ze ook jou de tijd geeft om na te denken. Ik kan natuurlijk niet helemaal oordelen enz. Maar hoe je zo over der vertelt lijkt t wel alsof je der leuk vind. Je kan ook op persoon vallen in plaats van geslacht he.. daar heb ik bij me zelf ook veel over na gedacht en het is fijn dat je mensen kent die met t zelfde geslacht wat hebben. Helaas ken ik zelf niet andere mensen of vrienden die dat hebben.
Hoi hoi kanniksbedenken,
Wat je zegt klopt wel ja. Vind haar ook wel leuk alleen hoe leuk weet ik nog niet. Het is zeker fijn om mensen om je heen te hebben die het zelfde door maken. Jammer dat jij er dat niet heb, maar als je wil kan je altijd een bericht sturen en kunnen we het er over hebben. Vind het zelf wel fijn om ook de mening van iemand te hebben die ik niet persoonlijk ken misschien jij ook. Maar het is maar wat je zelf het liefst wil.
ja dat snap ik absoluut, een mening zonder invloeden of iemand die kan vooroordelen
Ja en het is altijd Nice om andermans mening te horen lijkt me
ja Ik snap het helemaal, ik wil je graag helpen

Reageer