Vraag

vakantieliefde doorzetten


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey!
Ik was op vakantie, en wat bleek dat we elkaar wel zagen zitten.
En willen we elkaar in Nederland wel blijven zien, of nahja sowieso een keer afspreken.
Maar t punt is, ik weet niet goed hoe. Hij kent mijn zus en heeft daar wel eens mee gechillt ook op vakantie,, vet toevallig. Maar is dat dan niet raar als hij bij mij thuis komt?

help!!
xoxo!

13 reacties

Hoi

Wat fijn dat je op vakantie een leuke jongen bent tegengekomen. Ik vind dat jullie zeker een keer kunnen afspreken. Heb je zijn nummer? Dan zou je hem een berichtje kunnen sturen. Dat kan misschien zo: 'Hey, was leuk op vakantie. Zin om eens af te spreken?'

Het lijkt me helemaal niet raar dat hij bij jullie thuis komt. Weet je zus dat je met die jongen wilt afspreken?

Groetjes
x
Dankje voor je reactie! Zelf wil hij ook afspreken, maar mijn zus weet van niks. Ook niet dat ik op vakantie met die jongens close ben geweest.
Zou je zus het erg vinden denk je? Misschien is ze wel blij voor je, dat je een leuke jongen bent tegengekomen.
ik heb echt geeen idee..
maar mijn zus en ik zijn nou niet echt de leukste zusjes naar elkaar toe, ik denk ook dat het voor hem ongemakkelijk zal zijn omdat hij dus 2 jaar teruf op een andere camping met mn zus vrienden is geweest
Misschien kan je je zus iets zeggen als: 'Hey, weet je nog die jongen waar je twee jaar geleden bevriend mee was? Ik ben hem tegengekomen, en zou graag eens met hem afspreken.' Dan kan je haar reactie afwachten.

Heeft je zus de laatste twee jaar, nadat ze op die camping bevriend waren, nog contact gehad met die jongen?
Nou, heel toevallig had ik dus gewoon een selfie met de vrienden groep gemaakt & die heeft zij ook gezien, en toen is ze met hem gaan praten ( mijn zus wws dit jaar niet mee op vakantie )
Bedoel je dat je zus, na het zien van een selfie waar zowel jij als die jongen op stonden, met hem gaan praten is?
Ik zou eerst aan je zus vragen of zij hem niet leuk vindt. Want als jullie hem allebei zien zitten en hij komt bij jullie thuis waar jullie allebei zijn... Hebben we misschien een probleem?
@100divergent11 jaa!
@angovis Nee, dat zal niet het geval zijn omdat ze zelf eem vriend heeft??‍♀️ het is meer dat ze vrienden zijn geweest op vakantie en ik was daar niet bij betrokken dus dat het best ongemakkelijk zal zijn als hij bij mij thuis komt
Ohhh okay dan snap ik het.
Opzich is het niet heel raar of ongemakkelijk. De situatie is alleen niet bepaald ideaal.
Ik weet zeker dat het vast goed gaat verlopen en dat het leuk wordt
Succes! En veel plezier!
Dankjewel! xo
Aangezien je zus een vriend heeft, lijkt het me logisch dat ze er geen probleem mee zou hebben als jij een relatie met die jongen krijgt. Je zus kan vriendschappelijk met die jongen omgaan, dat kan je niet verhinderen, maar jij kan een relatie hebben met hem.

Reageer