Skip to main content

Hoi  ik ben een meisje van 14, ik ben behoorlijk snel in mijn puberteit gegaan en voel me eigenlijk ook ouder vaak word ik ook ouder geschat hierdoor had ik een 18+ bandje op vakantie.

Nou je kan je wel al bedenken met een 18+ bandje krijg je  gewoon nou eenmaal wat sneller aandacht. Ik had een hele goede band met het animatie team, mensen van de spa, bar en fotograven in ons hotel op vakantie. Een paar dagen  voordat we gingen leerde ik een meisje van 13 kennen uit Belgie. Ik had het er met haar over hoe ik  heel vaak oogcontact maakten en op een flirterige manier praatten met een jongen van het animatie team. Hierna waren we eigenlijk altijd samen en voegde we elkaar ook op snap. Na da show in de avond was er altijd een after show  boven bij de bar. Het was turkish night die avond en er was een belly dance compation. Ik zorgde ervoor dat de tante van het meisje mee ging doen en zij haar nichtje en oom kwamen bij ons aan tafel zitten omdat wij vooraan zaten. Hier viel het iedereen op dat die jongen mij opeens heel veel aandacht van mij zocht, hij was de hele tijd aan het knipogen, keek de hele tijd naar mij en als ie langs liep zat ie de hele tijd aan mijn haren om mijn aandacht te krijgen.  Die avond ging ik met het meisje naar de disco. Hier was een jongen van het animatie team waar het meisje blijkbaar al mee had gezoend dat vertelde ze me in de disco. In de disco hebben we aan hem de snap gevraagd van “mijn” jongen. Ik had wel al zijn insta maar daar hadden we nog nooit gepraat. Hij voegde me eigenlijk vrijwel meteen terug enn hebben we nog  heel  lang geappt. Toen zei die dat ie graag met me naar het strand wou na werk een keer. Dit zouden we eigenlijk maandag avond doen omdat ze  zondag vrij zijn en hij dan altijd naar familie ging. Die zondag had hij een verjaardag op het  strand 3 minuten van het hotel vandaan. Wij gingen met die  jongen  van dat meisje naar de stradn en zaten een stukje verder dan hun. Toen was die opeens bij ons en gingen dat belgisch meisje en die  jongen een stukje verder zitten zodat we alle 4 met zijn 2en alleen waren. Ik heb toen met hem gezoend en hij heeft mij gevingerd en alles. De avond erna gingen we dus weer naar het strand en was het weer het zelfde verhaal. Alleen gingen ik  en dat meisje allebei naar huis de dag erna. 

We hadden met de jongens afgesproken contact te houden en dat deden we ook. Nu doet de mijne heel droog en alles maar zegt wel de  hele tijd Iloveyou, my baby, askim en nog  allemaal dingen ook hebben we fotos naar elkaar gestuurd. Maar ondanks  dat alles sta ik altijd ene paar uur op afgeleverd en soms ander halve dag.  Ik ben mezelf compleet verloren sinds dat ik terug ben ik denk dat ik nu ongeveer een maandje terug ben en heb nergens meer energie  voor. Ik heb ook al een aantal keer een poging gedaan omdat ik gewoon niet weet wat ik zonder hem moet doen, ik eet slecht, slaap bijna niet of  juist heel veel en heb eigenlijk nergens meer energie voor. Nu  ben ik er over aan het nadenken om hem te blokkeren is dit een slim idee? We hadden namelijk eigenlijk wel  afgesproken dat hun met kerst en nieuwjaar hierheen zouden komen als  hun visum geaccepteerd word. Is het slim dat ik hem blokkeer zodat ik me normale leven weer kan oppakken en de oude ik (hopelijk) weer kan worden of zou ik nog even afwachten. Hij stopt  zondag ook  met zijn werk daar omdat het hem allemaal teveel word. Zou ik dan wachten op  zondag en kijken of hij dan weer meer reageert of  ik zou ik hem gewoon blokkeren?

Sorry voor de lap tekst maar alvast bedankt!!!!!!!!

Hoi,

Ik zou hem een appje sturen waarom hij niet zo vaak meer reageert. Misschien is er een reden voor. Ik zou wel beslissen of hij het echt waard is omdat jullie wel veel van leeftijd verschillen, maar dat hoeft niet altijd een probleem te zijn

hii 

ik denk als hij zo’n indruk aan jou geeft dat het echt niet die jongen voor jou is!

iemand die echt verliefd op jou is zou echt alles voor je doen denk er eens aan hoe jij bent als je verliefd bent!🤗

je maakt jezelf kapot omdat je iedere x aan het wachten bent op een reactie van deze jongen terwijl deze jongen het lef heeft om jou iedere x zolang op afgeleverd te laten en zo droog te doen.

je moet later een jongen willen waar je zeker van wil zijn dat hij je leuk vind en niet deze sukkel.

ik zeg blokkeren!!

ik hoop dat dit een beetje heeft geholpen xx

Reageer