Beantwoord

vakantie liefde

  • 25 March 2020
  • 4 reacties
  • 507 Bekeken

Badge

Hey ik ben een meisje van 14 en ik heb een vraag, alvast sorry voor mijn lange tekst 😁.

 

Ik was op zomer vakantie in Italië. Daar heb ik een te geke vakantie groep leren kennen met 2 jongens en nog een meisje en snel kwam ik er achter dat ik een van de jongens leuker vind dan de andere miss wel heel leuk. Ik begon hem een beetje te fixen. Maar al snel kwam ik er achter dat hij mij ook leuk vond. Dus heel de vakantie hebben we het Super gezellig gehad en fix gehad maar we durfde alle bij de stap niet te zetten om elkaar te vragen. 

 

Maar nu 7 maanden later vind ik hem nog steeds leuk maar durf het niet te delen/ toe te geven. We wonen zeg maar niet bepaald dicht bij elkaar maar mij vraag is eigenlijk.

 

Is elkaar Kooten en daarom elkaar aan raken fixen ?

 

 Hoe kan ik weer in contact komen ?  (Hij reageert op vrij weinig) 

 

Waarom geven jongens signalen maar ook weer niet ? 

Eigenlijk zo gezegd ik snap jongens gewoon niet 😂 

 

 

Ik bedank jullie alvast voor jullie hulp 

icon

Beste antwoord door NoemMeD 25 March 2020, 17:37

Bekijk origineel

4 reacties

Badge

* er staat Kooten maar dat moet kloten zijn srry

Reputatie 2
Badge +1

Ik snap wat je bedoelt. En ja een beetje maar Als je het echt Wil kun je een Lange afstand relatie beginnen met hem. Probeer een relatie te starten. Ik neem aan dat je het nummer van hem hebt. 

Wij jongens zijn sons te shy (verlegen / nerves) om het te vragen. Zo te zien  kan het wel een leuke relatie worden tussen jullie

 

-Grtjes en Succes 

Badge

Ik snap wat je bedoelt. En ja een beetje maar Als je het echt Wil kun je een Lange afstand relatie beginnen met hem. Probeer een relatie te starten. Ik neem aan dat je het nummer van hem hebt. 

Wij jongens zijn sons te shy (verlegen / nerves) om het te vragen. Zo te zien  kan het wel een leuke relatie worden tussen jullie

 

-Grtjes en Succes 

 

Dank je en mooi hoe je dit uitlegt aan mij 🍀

 

Reputatie 2
Badge +1

Hahah geen probleem Ik was zelf verlegen toen Ik een crush had. Succes hopelijk wordt het iets moois

 

Grtjes

Heb zelf ook een vakantie crush gehad Ik was toen 11 en zei 12 Ik had haar nummer helaas niet, 🤣

Reageer