Vraag

Vakantie liefde?

  • 16 August 2019
  • 1 reactie
  • 153 Bekeken

Badge
Hoi, ik ben laats in Belgie op vakantie geweest ik kom zelf uit nederland en ik had daar contact met een jongen in een zwembad en we keken elkaar steeds aan en op 1 of andere manier voelde het als liefde op het eerste gezicht.

Paar dagen later was er een feest en daar was ik alleen heen gegaan omdat ik met mijn familie op vakantie was dus had ik niet echt iemand om mee te gaan dus besloot ik alleen te gaan en hij was daar ook en toen bleven we naar elkaar kijken elke keer als ik langsliep keek hij naar me, en toen kwam hij naar me toe lopen normaal zou ik wel een beetje nerveus zijn maar ik voelde me op 1 of andere manier op mijn gemak dus toen hadden we een klein gesprekje en ik moest gaan, ik heb toen het domste ding ever gedaan is ging weg de volgende dag was ik in het zwembad (waar hij normaal ook elke dag is) en hij was er niet meer, en het bleek dus dat hij al weg was gegaan hij was ook nederlands dus hij was terug naar nederland. ik was zo verdrietig en ik weet niet waarom ik krijg hem maar niet uit mijn hoofd. en elke avond droom ik over hem nu nog steeds en het is een week verder ik had niet eens zijn naam gevraagd dus ik weet zijn naam niet en zijn social media ook niet maar ik mis hem zo erg en krijg hem maar niet uit mijn hoofd heeft iemand tips om hem uit mijn hoofd te krijgen? ik waardeer het heel erg als je me zou helpen want ik heb liefdesverdriet over iemand waarvan ik zijn naam niet eens ken.

1 reactie

Hey, Girl,

Dit is pijnlijk: een vakantieliefde die je niet meer terugzag en waarvan je geen gegevens hebt, alleen een beeld in je hoofd. Voor mij lijkt dit een nachtmerrie.

Je moet realistisch zijn. Je kent hem nog niet en hebt hem alleen gezien. Misschien is hij helemaal niet aardig. Waarom liep hij niet achter je aan en vroeg hij niet om contactgegevens toen jij wegging? Hij wist dat hij de volgende dag weg moest gaan.

Maar je krijgt hem echt niet uit je kop, omdat je gelooft in liefde op het eerste gezicht, waar niks mis mee is. Ik denk persoonlijk ook dat je ongeveer weet hoe iemand is door hem of haar te zien of te horen. Het is een klein wonder, een daar geloof je in. Waarom zou je dan niet in meer wonderen geloven? Wie weet zie je hem binnenkort. Om die kans te vergroten, moet je wel naar buiten toe. Je adres kent hij niet.

Verder: https://nl.wikihow.com/Iemand-vergeten

Op internet staan veel tips.

Groetjes,

Een Persoon Zonder Naam

Reageer