Vraag

Ultieme aantrekkelijkheid

  • 17 September 2019
  • 16 reacties
  • 472 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey lieve mede-jongeren :)
Ik ben even benieuwd wat jullie zo allemaal aantrekkelijk vinden aan jongens of aan meisjes.

Dit mogen zowel fysieke eigenschappen als innerlijke eigenschappen zijn. Jullie antwoorden mogen zo gek zijn als jullie dit maar kunnen bedenken (vb: als een meisje een schattige nies heeft).

Ik hoop van harte dat ieder van jullie eventjes de tijd neemt om elkaar een beter beeld te geven over DE ULTIEME AANTREKKELIJKHEID.

Avast bedankt, love you guyss xx

16 reacties

Heee,
Ik ben een meisje dus ik ga zeggen wat k aantrekkelijk vind bij een jongen:
uiterlijk:
langer dan ik
niet alleen maar zwart enz
verzorgd
haar vind ik belangrijk, dus het kapsel

innerlijk:
lief
zorgzaam (niet zo ongevoelig zegmaar)
niet al te seksueel enz maar ik ben 14 dus dat verschilt per leeftijd
niet pusherig
grappig
hij moet ook niet zo stoer doen bij vrienden enz, en gwn normaal doen dus niet doen alsof je niks om mij geeft zegmaar
en ik vind het altijd super cute als jongens je een complimentje geven en daarna zo glimlacht
GEEEEEN F*CKBOY GEEEN PLAYER
als ik hoor dat hij een player is, is het gelijk done, dan ga ik niet meer met die persoon om, dus niet naar 5 meiden sturen, nee ik ben het enige meisje met wie je snapt.
Hoi

Wat ik aantrekkelijk vind? Hm, even denken.

Qua fysiek is het me vrij eender. Zolang iemand er verzorgd en beheerst bijloopt, ben ik tevreden. Wel merk ik bij mezelf dat ik sneller geneigd ben om een gesprek aan te knopen met iemand die er uniek uitziet, en die bijvoorbeeld kleding draagt die je niet zo vaak ziet. Hoe unieker iemand is, hoe sneller die persoon me opvalt.

Karakter speelt bij mij een veel grotere rol. Een vriendelijke en attente persoonlijkheid scoort vaak, terwijl ik van een hoogmoedig of ijdel iemand eerder afstand neem.

Groetjes
Kenshin
Ik vind het belangrijk dat mensen zich goed verzorgen, dat ze zich wassen en dat hun haar gekamd is. Maar verder heb ik geen eisen. Ik ben niet zo van het "Oh, nee, hij is niet blond/brunette/roodharig/etc. Nou, dan is hij niet mijn type."

Het belangrijkste aan gedrag is voor mij dat er een balans is tussen praten en luisteren. Ik moet mijn ei kwijt kunnen, maar ik zal altijd naar die ander luisteren.

En humor is natuurlijk ook belangrijk. Je moet je veilig genoeg voelen om lekker te kunnen lachen.
Het aantrekkelijke aan mijn liefde is dat hij zulke lieve opmerkingen maakt.
Maar ik moet eerlijk zeggen, toen ik hem een paar maanden geleden voor het eerst zag 'staan' (ja daarvoor kende ik hem ook wel een beetje maar er was niks') toen viel mijn zicht op zijn ogen.
Hele mooie blauwe ogen!
Hij was stil ja echt heel stil, meestal zei hij niks.
(Ik ook niet hoor)
ik was zelfs bang dat ik hem verkering moest vragen, maar nee gelukkig dat niet!
Maar oh wat ben ik blij met hem! Hij is stil in bijzijn van anderen. Maar hij kan me ook wat afpraten hoor 🙂
HAHA
Heyy,

Ikzelf vind mooie ogen bij een meisje heel aantrekkelijk for some reason. Vooral bruine vind ik echt zo prachtig.
@REME4 van de bruine ogen geef ik je 100% gelijk!! &#x;
Hoi,
Ik ben een meisje en ik val bij jongens echt op brede schouders, ik weet niet wat het is, maar het is echt een tik van mij ofzo. Als een jongen echt sprekende ogen heeft is dit super aantrekkelijk. Meestal val ik op blond haar-blauwe ogen, is mij opgevallen. Alleen nu heb ik een crush op iemand met bruin haar en hele mooie bruine ogen, wat mij verbaasde. Tis niet echt dat ik een specifiek type heb, alleen het is meestal dat type waar ik op val. Verder vind ik van die opgezette aders die je kan zien op de armen echt heeelllll aantrekkelijk. Het is net zo'n rare tik als van die schouders, maar ik heb gehoord dat meer meiden dit hebben. Hoop dat je vraag een beetje beantwoord is nu.

Groetjes,
JustAGurl
Hoi!

Ik ben een jongen en ik vind het innerlijk van een meisje het belangrijkst, sociaal, loyaal en humor is wel een must.

Moet geen negatieve aandachtstrekker zijn en normaal kunnen gedragen wanneer het nodig is, maar wel humor hebben.

Haar uiterlijk moet 'gewoon' verzorgd zijn.

Thats it, hoop je ermee te kunnen helpen!
Hii,

Ben bi, dus kan ze alle2 beantwoorden 😋

Meisjes:
Lief
Zorgzaam
Beetje gek
Stemt in bij mn gekke plannen
Ze mag best een beetje... Speels zijn laten we maar zeggn😅😳
Uiterlijk boeit me geen reet. (Maar bruin haar is wel sexy)

Jongens:
Zie eerste 4 bij meisje
Niet pusherig
Niet uit op seks
Geen aandacht trekker
Funny


Xx simonesz
Haii,

Bij meisjes vind ik het echt aantrekkelijk als ze met hun haar spelen, dat blijft gewoon schattig. Ook gekrult haar en bruine ogen vind ik zelf heel erg mooi.

Bij jongens vind ik het altijd vet schattig als ze een open, lieve lach hebben. Ook als een jongen je aan het lachen kan maken maakt dat hem 100% leuker.

Bij beide vind ik het wel leuk als ze romantisch ingesteld zijn en flirterig. Bovendien is een verzorgde en mooie kledingstyle ook echt nice.

Hopelijk heb je hier iets aan!
heyy,

Ik val niet op uiterlijk, maar het oog wilt altijd wel wat. Als een jongen er verzorgt uitziet is het genoeg. Qua innerlijk vind ik het belangrijk dat hij zorgzaam is, mij aan het lachen maakt, duidelijk is, ook van me houd als ik in een diep dal zit en alles voor me over heeft. Wat echt een afknapper is is als hij alleen maar stoer doet en nooit zijn gevoelige kant laat zien en als hij je heel erg pusht.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt

xxx
Ik ben een jongen en ik val op meisjes met donkerblond haar
Bedankt om te antwoorden iedereen!! Ben blij om toch hier en daar verschillende antwoorden te zien.
Ook fantastisch om te lezen dat jullie meer om innerlijk geven dan uiterlijk 🙂 , maar zoals @Anoniemxxx_ zegt, het oog wil ook wat ;)

veel liefde <3
RandomDude
Hoi,
Bij jongens blond met een bril, goede kleding steil, aardig, knuffel liefhebber en creatief

Bij meisjes blond, lief en creatief
Hey wat ik heel aantrekkelijk vind
getint het lieft mexicaans/ colombiaans/ spaans/ grieks
bruine krullen dat je met handen lekker door het haar kan gaan
dat je met die gene gwn de hele avond kan liggen op bed en knuffelen
dat je zn sweater mag hebben
dat die langer is dan mij ( ik ben 1.68)
dat die humor heeft met iemand kunnen lachen is een van de beste dingen die er is ( mijn humor is echt droog dus ja😂)
jongens die iets anders dragen dan trainings pakken het is niet erg als je ze draagt maar als je ook is wat anders aan doet is dat ook leuk
dit is mijn type ongeveer hopelijk heb je er wat aan
☺️
Ik ben een transseksueel meisje

Ik hou van kleine meiden die iets groter zijn dan 1m50 Italiaanse, Roemeense en Amerikaanse vind ik leuk maar een meisje is een meisje enkel hou ik wel van het accent
Donker haar of gekleurd wat ik het liefste zie
Slank figuurtje maar een beetje extra zit ik niet zo mee is ze slank dan hou ik wel van volle stevige borsten en niet zo groot omdat dit dan te koste gaat van het schattig klein meisje, hou ook van grote meiden maar dan wel met een flinke voorgevel omdat ik vind kleine meiden zijn mooi met niet al te grote tieten terwijl grote meiden juist wel mooi zijn met grote tieten en een strak kontje.

Geen opdringend type en seks ok maar niet 24/7
Geen makeup barbies want te veel smink vind ik niet mooi
Een elegante type of het slonsig type zoals de emo stijl vind ik opwindend want veel zijn wild maar toch lief of juist een zeer klasvol meisje maar hou een beetje van meiden die van zich afbijten.

Wat ik een afknapper vind is een brutale mond en iemand die geen romantiek kent ookal is het een ruig type dan nog is romantiek welkom.
Een goede humor maar geen brutale grapjes die kwetsend zijn

Innerlijk vind ik het belangrijk dat er respect is voor mijn transseksualiteit en een goed karakter niet iemand die 24/7 aandacht wilt en vind dat al om haar moet draaien.

Bij jongens vind ik het belangrijk dat ze niet zijn van dat ze denken dat ze alles zijn en de man uithangen terwijl ze geen nagel voor aan hun gat te krabben hebben ook vind ik het belangrijk dat ze inzien dat ik geen lustobject ben waar ze continu op willen kruipen ook netjes gekleed maar niet van die dikke nekken die zeggen van hier ben ik.
Gemanierd zijn want een boer of wind is natuurlijk maar verontschuldig je in bijzijn.

Reageer