Skip to main content
Vraag

uitmaken of niet?

  • 16 July 2024
  • 0 reacties
  • 24 Bekeken

K (16) en mijn vriendje hebben nu bijna 6 maanden, maar we hebben lange afstand rela en nu hebben we dus steeds vaker ruzie en gister was hij hlm geflipt gwn omdat k toch niet naar hem mocht van mijn moeder. En hierna heeft hij zijn excuses hiervoor aangeboden en er echt spijt van dat hij zo uitviel en hij wil zichzelf verbeteren voor mij zegt hij. Maar ik vind het heel moeilijk de ene keer vind k hem echt leuk en wil k gwn bij hem zijn en de andere keer irriteer k me erg aan hem of zie k hem meer als soort van vrienden ofz.

En ik weet niet of k nog verder wil met hem want de afstand maakt het moeilijk en ja als we dan ruzie hebben enz is het ook niet leuk maar ja dan hoor ik wel in een keer niks meer van hem en k weet ook niet of k dat wil. En ik was aan het denken dat we mss een break konden nemen maar k weet t niet. Ik heb echt advies nodig want k twijfel er erg veel over en ik heb het al met hem erover gehad en hij wil nog proberen en onze rela verbeteren maar ik weet het niet. 

Moet ik het aanhouden omdat k nog wel van hem houd en het ook wel vaak leuk is of moet ik het uitmaken omdat we veel vaker ruzie hebben en gewoon accepteren dat het niet werkt tussen ons?

Alv tyyy

0 reacties

Geen reactie

Reageer