Vraag

Uitmaken met vriendinnetje?

  • 22 February 2021
  • 4 reacties
  • 101 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
  • Weet de weg
  • 48 reacties

Hee,

 

Ik zit voor mijn gevoel een beetje in een moelijke situatie.

Ik heb sinds een jaar en wat zal het zijn, 6 maanden in een relatie met mijn beste vriendin.

 

Het ging zo; we fietsten van school naar huis op een vrijdag voor de vakantie, ik vroeg haar voor de lol wie haar crush was, maar zij wou het niet zeggen. Vond ik prima, niet op doorgegaan. Eerste dag van de vakantie appte ze me dat ze bi was, dat vond ik supergaaf dat ze dat tegen mij durfde te zeggen. Ik dacht toen, hé wacht, misschien ben ik ook wel bi, dus ik appte dat dus ook terug.

 

Dag 5 van de vakantie appte ze me dat ze me wou vertellen wie haar crush was, dus ik luisteren, en toen zei ze “het is iemand die jij heel goed kent.”

Nou, mijn bijnaam is Henk de Steen (Niet mijn echte naam!!) en ik begon dus te raden ook met die naam, zei ze ja.

Het kwam bij mij nog niet helemaal binnen dus ik vroeg door. Toen gaf ze toe dat ze op mij was.

 

Ze vroeg of ik haar vriendinnetje wou zijn, en ik zei ja hoewel ik niet zeker was of ik op haar was omdat zij mijn enige vriendin is en als ik nee zou zeggen dacht ik dat we geen vriendinnen meer konden zijn.. Long story short, ik weet niet meer wat ik er mee aanmoet en het liefste wil ik het uitmaken, maar dan kunnen we waarschijnlijk ook niet meer vriendinnen zijn. Ik wil gewoon de romantiek verkennen en mijn opties weten, ik wil een keer met een jongen in een relatie gaan.. Wij kussen of zoenen als koppel ook niet, hoewel ik wel eens wil proberen om met een jongen te zoenen van wie ik oprecht hou, maar dat kan nu dus niet want ik ben niet zo iemand die vreemdgaat op haar vriendin.

 

Ik wéét dat ik dom ben geweest maar ik weet echt niet wat ik hiermee aanmoet


4 reacties

ik had het uitgemaakt omdat dit jou ongelukkig maakt en uiteindelijk word zij ook ongelukkig. vrienden komen en gaan je maakt wel nieuwe vrienden. maar ik snap het wel omdat ze je beste vriendin is. maar ik had het uitgemaakt

Reputatie 3
Badge +1

Hee,

 

superfijn dat je antwoordt! helaas gaan vrienden voor mij niet zo makkelijk: over waar ik kom zit iedereen in een vriendengroepje en ik durf er niet heen te stappen of n keer te kletsen. Ik wil niet zo'n groot sociaal leven. Qua vrienden ist voor mij heel moeilijk om een goede vriendin te vinden.

dat is voor mij ook zo. ik wil niet een groot sociaal leven. ik heb verder niet echt een antwoord voor je dan, sorry

 

Reputatie 3
Badge +1

dat is voor mij ook zo. ik wil niet een groot sociaal leven. ik heb verder niet echt een antwoord voor je dan, sorry

 


Hee,

maakt niet uit hoor! superfijn dat je probeert mee te denken!

Reageer