Vraag

Uitmaken maar nog allebei verliefd

  • 9 April 2020
  • 1 reactie
  • 58 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hii, 

Ik heb al 2 jaar een relatie met iemand en we hebben het altijd leuk gehad en samen weggeweest, nou ja iig niets te klagen! Tot de laatste 2/3 weken het slechter ging, we kregen meer discussies als normaal die uitlopen op een ruzie, we appte bijna niet meer en als we doen appe was het weinig tot alleen in de avond met naar bed gaan. Nu hebben we 2 dagen geleden bedacht om alleen sochtends en savonds als we in bed liggen te appe om elkaar rust te geven en ons werk doen(wij kunnen allebei nog werken want hij heeft eigen bedrijf, en ik werk in de zorg) 

Ik zelf wil het eigenlijk het liefst uitmaken en hij ook maar we houden nog zo ontzettend van elkaar en zouden kapot gaan als we elkaar met bijv n ander zien, of iig helemaal niet meer zien. Ik weet van mezelf dat uitmaken de beste oplossing is. Ik word gek van ruzie maar het is vaak na n dag weer goed maar diezelfde avond begint t weer.. Ik wil het niet uitmaken maar ik moet wel want ik kan dit niet meer zo leven met zo'n jongen. 

 

Heeft iemand tips? Of iemand die dit verhaal wel herkend en misschien met mij wil delen hoe jij het toen hebt aangepakt? Maakt niet uit of je jongen of meisje bent ik wil gewoon tips. 

Xxxx isa


1 reactie

Hoi Isa,

Soms is het allemaal erg moeilijk ja. Maar zoals je zelf al zegt, ik wil het zelf het liefst uitmaken. Ookal houden jullie super veel van elkaar. Als voor jou uitmaken nog een te grote stap is kan je altijd nog nadenken over een break, van bijvoorbeeld een week. Weet alleen wel dat veel relaties uiteindelijk toch niet werken, ookal houden ze erg veel van elkaar. 

Ik heb zelf nu ook een relatie en weet gewoon dat ik het moet uitmaken, ookal is hij super lief voor me enzo. Ik wil hem gewoon niet kwetsen en ik denk dat dat bij jou ook een rol speelt, of niet? (Anders sorry) Maar weet, hoe langer je samen blijft hoe meer het hem zal kwetsen als je het uitmaakt, dit is over het algemeen dan zo.

Als je nou nog steeds niet helemaal weet wat je moet doen, is het misschien toch een goed idee het er met je vriend over te hebben. Misschien komen jullie samen tot een hele goede oplossing?

Ik hoop je geholpen te hebben x

Groetjes Tess

 

Reageer