uitmaken?

  • 19 May 2018
  • 1 reactie
  • 78 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyy, ik heb nu bijna een jaar met mijn vriend.
zelf ben ik 14 en zit ik in het 2e, hij is 17 en zit in het 5e.
we houden echt wel van elkaar, en geven om elkaar, en ik weet het ook wel zeker van zijn kant.
maar ik merk of te minste krijg het gevoel dat hij steeds meer naar andere meiden kijkt... ( we hebben nog geen seks maar zijn wel heel dichtbij)
ook vinden zijn ouders dat ik een slechte invloed op een of andere manier ben, en die willen ook niet dat er bij elkaar geslapen word. persoonlijk denk ik dat ze mij als persoon niet zo mogen. (zij zijn gelovig en ik niet)
we krijgen steeds vaker ruzie en voel me steeds meer ellendig.
hij gaat bijna studeren en gaat heel ergens anders wonen, hij zegt elk weekend te kunnen afspreken maar als ik het realistisch bekijk met mij en sport en hobby en hij met studenten dingen en feesten denk ik niet dat we elkaar nog vaak gaan zien...

zou het beste zijn om het uit te maken?

1 reactie

"maar ik merk of te minste krijg het gevoel dat hij steeds meer naar andere meiden kijkt... "
Het lijkt mij vertandig om daar zekerheid bij te krijgen, voordat jij de verkeerde conclusies trekt.
Als hij zijn gedrag wat dat betreft niet wilt veranderen, dan is het wel begrijpbaar.

"zij zijn gelovig en ik niet"
"persoonlijk denk ik dat ze mij als persoon niet zo mogen"
Die twee kunnen met elkaar te maken hebben, maar ze beïnvloeden waarschijnlijk ook de dingen die jij ervoor noemde.

"zou het beste zijn om het uit te maken?"
"we krijgen steeds vaker ruzie en voel me steeds meer ellendig."
Dat zou een reden kunnen zijn om dat te doen,
Echter is het een keuze die slechts jij kan maken.

Reageer