Skip to main content
Vraag

uitmaken?

• April 26, 2026
  • 3 reacties
  • 74 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hai

ik ben dus nu ong half jaar met mn vriend. In t begin was t echt super chill en leuk ent maar naarmate t verder ging kwamen zijn jaloerse stukken naar voren. Sinds eigenlijk al de tweede maand zit hij constant ermee dat ik vóór hem met andere jongens ben gegaan etc etc. En vaak maakt hij daar dus opmerkingen over. Bijv “moet je hem vragen of zeker met hem afgesproken. Of gwn sulke dingen. Omdat ik in t begin nog jongens sprak en in mn tel had en ook nog dinge van mn exen, kwam hij daarachter en is ie boos geworden. In t begin was ik nie zeker of van plan om zo lang met een jongen te sijn dus nam ik t nie zo serieus. Nou hij verteld mij dus alrijd dat hij me nie vertrouwd en dat hij denkt dat ik hem nie aantrekkelijk vind. Ik vind hem gwn prima maar nie asntrekkelijk genoeg. In t begin negeerde ik t een beetje maar nu besef ik dat ik me nie heel erg aangetrokke voel tot hem. Ik kan m ook geen complimenten geven over zn looks of intieme dinge met m doen door dat. En we ruziën over kleine dingen bijna elke dag. Maarrr naast dit alles is hij echt oprecht een goeie jongen. Hij doet lett alles wat ik zocht en nog meer. Hij koopt altijd bloemen, hij heeft geduld, zorgt voor me op mn period etc etc en echt zoveel meer. En ik ben bang dat ik als ik t uitmaak spijt ga hebben en niet meer zo iemand goed ga vinden. En ik heb niemand naast hem, maar ik voel me soms gwn beperkt. Ik deal ook met mental problems en soms bezorgd de relatie mij alleen maar meer stress maar naast dat vult t ook eenzaamheid op. En ik hou zoveel van hem en hij denk ik ng veel meer van mij. So idk

btw twee weken terug hebben we t uitgemaakt omdat hij dus een andere jongen in mn tel zag en na n dag weer terug gegaan samen omdat we elkaar echt miste. 

3 reacties

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • April 27, 2026

Hoi, het is jouw gevoel en dat kun je niet negeren denk ik. Je houd 'nog' van hem maar tegelijkertijd heeft jullie relatie wel veel nadelen voor jou en negatieve effecten. Ik denk niet dat het goed voor je is om te doen alsof je een goede relatie hebt want als ik het zo lees is dat niet zo. Er zit behoorlijk wat onterechte rare jaloezie bij hem en je geeft ook aan dat er niet genoeg gevoel bij je zit en je hem niet aantrekkelijk meer vind. Dan is het eerlijke verhaal dat je dan dus geen liefde en passie voelt, en doen alsof is echt een heel slecht plan. Hoe langer je dat doet hoe erger het gaat worden. Kies voor jezelf en volg je gevoel want dat gevoel zit wel goed bij jou. Je verdient trouwens ook een lievere en vertrouwens volle jongen, niet iemand die toxic reageert en zogenaamde verdenkingen uit. 

Succes en maak de goede keuze, dat is voor jou het beste 👍😘

Groetjes Tartan xx

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • April 27, 2026

Jullie lijken me absoluut geen goede match.  Je vindt hem wel een goede jongen maar tegelijkertijd ben je helemaal niet aangetrokken tot hem , jullie maken elke dag ruzie en je voelt je beperkt.  Jullie lijken wel een oud, verzuurd stel dat niet meer de puf heeft om uit elkaar te gaan maar het nooit gezellig heeft samen. Je blijft alleen bij hem omdat je bang bent dat je niemand anders zou vinden die zo goed is als hij; dat weet je natuurlijk niet: er zijn veel jongens en veel van hen zijn echt wel lief.  Jaloezie is trouwens een heel slechte eigenschap, waar je moeilijk vanaf komt en die alleen maar negatief is - zo goed is die jongen dus ook niet.  Definitief uitmaken is het beste voor jullie beiden, als ik dat zo lees.

witwolkje
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • April 28, 2026

Hiii ik sluit me bij ​@Tartan16 en ​@Diana aan, maar ik wil ook even zeggen dat als je bang bent dat je hem gaat missen, je ook kan proberen vrienden te blijven. Misschien helpt dat ook nog bij je keuze. Heel veel succes nog!☺️

liefs❤️