Vraag

uit maken of aan houden?

  • 9 March 2019
  • 1 reactie
  • 42 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hey,
ik ben 14 en heb verkering met een jong van 14. we hebben iets meer dan 3 maanden. maar ik weet niet of ik het uit moet maken of niet.
het zit zeg maar zo: voor dat we verkering kregen hadden we al 2 maanden full time contact. we belden zowat elke avond. maar nu bellen we weinig omdat zijn "ex" er vroegen "misbruik" van gemaakt heeft. maar voor dat we hadden lachten we heel veel. als ik hem zag kreeg ik gelijk een lach op mijn gezicht. maar dat heb ik steeds minder.
in het weekend mis ik hem best wel. maar een tijdje geleden vergat hij mij (dat heeft hij zelf gezegd). dat doet mij heel veel pijn. maar als we bij elkaar zijn is het echt gezellig en we lachen veel. maar vroeger was het toch iets meer. voor de rest zijn we best wel close met elkaar. en ik hou ook van hem en hij van mij. maar het voelt toch anders voor deze 3 maanden. voor de rest zitten we elkaar op een "leuke" manier af tezeiken. ik heb het hier ook al met een klas genootje over gehad en die zei van denk er heel goed over na en als je het verliefde gevoel niet meer heel erg hebt maak het dan uit. want anders is echt heel zielig als hij er achter komt dat je het "gelogen heb". maar er is dus nog een dingetje volgend weekend gaan mijn ouders, ik en hij een weekendje naar center parks vlak bij Amsterdam. ik ben hier best wel zenuwachtig voor. voor de rest vind ik hem soms best wel negatief. dat heb ik ook heel lang gehad maar ik ben steeds positiever aan het worden. op school is hij ook heel aardig. dan mag ik gewoon op zijn kosten snoep hebben uit de automaat of achter zijn telefoon zitten. als ik het uitmaak wil ik wel hele goeie vriendin met hem blijven maar dat gaat denk ik niet makkelijk worden want we spreken elke week minimaal 1x af, hij heeft hier ook al 2 weekenden geslapen en we hebben al gezoend dus dan denk ik dat het heel akwerd gaat worden en ook in de klas en zo.

ik wou dit ff kwijt en als je iets er over wilt vertellen? graag! of wat jij zou doen als jij het mee maakt. of tips?


ps: als het niet duidelijk is laat het me weten.

1 reactie

Hey!
Ik zou met hem hierover praten samen op een antwoord komen.
Zelf zou ik het uitmaken, maar iedereen denkt en is anders dus volg je hart.
Als ik dit zou meemaken zou ik kapot gaan, als je dat ook hebt zou ik zeker weten met je vriendje gaan praten want zo'n relatie wil je niet. En je bent ook nog zo jong.. dus maak je maar geen zorgen alles komt goed.

xx Troubleshooter 💥

Reageer