uit de kast komen?

  • 24 January 2019
  • 5 reacties
  • 435 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi ik ben D.
en ik heb een paar vragen, Ik ben dus bi, En ik wil uit de kast komen. Maar het lukt gewoon niet. Ik heb het mijn 3 bffs al vertelt en die reageerde zo geweldig. Mijn vader heb ik het ook vertelt en reageerde fijn ( ik ga het mijn moeder elk moment vertellen ) Maar ik woon dus in het normaalste dorp in heel Nederland ofzo. En op een feestje had dus al iemand verteld dat zij niet meer normaal met het persoon om zou kunnen gaan als die gay was. met omkleden en zo. ik ben een meisje ff tussen door. En ik ben echt het minst populaire persoon in de klas. En zij is dus het populairste persoon in de klas. Ook wil ik mijn haar kort knippen zo als in heel kort. Maar dan van ik alleen maar meer op. (vorige topic)
heeft iemand tips?

groetjes D.

5 reacties

maybe beetje random vraag maar is dat haar zo kort knippen een bepaald iets bij Bisexuele meisjes? Vele meisjes die ik ken die bi zijn hebben dit namelijk ook gedaan....
anonie_m

dankje voor je reactie
Alleen niemand in de buurt waar ik woon is bi of gay.
Dus ik kan niet echt hulp vragen.
Ik ben waarschijnlijk de eerste of de enige.

D.
Hey ik ben zelf jongen 14 BI ik vond het eerst ook moeilijk om te vertellen en mensen gaan zeker raar denken, maar laat ze lekker praten. Jij moet je fijn voelen wie je bent.
Hoi

Je zou graag uit de kast komen, maar vindt dit rond sommigen nog een beetje eng. Alvast dapper dat je al bij enkelen uit de kast bent gekomen, en fijn dat je bff's en vader goed reageerden.

Het gebeurt dat personen nare uitspraken doen over holebi's, tot iemand in hun omgeving uit de kast komt. Ik kan echter niet voorspellen of dat het geval is bij dat populaire meisje uit de klas. Denk je dat andere klasgenoten ok zouden reageren?

Zitten je bff's bij jou op school? Zo ja, zouden zij je op school kunnen steunen bij het uit de kast komen.

Kort haar bij meisjes, of lang haar bij jongens, is prima. Als jij zin hebt om je haar kort te knippen, kan je dat zeker doen.

Groetjes
Kenshin
Hoi d,
Durf je zelf te zijn en laat je zelf spreken en niet anderen! Jij weet wie je bent en wat je wilt! Vertel het als je er klaar voor bent en schaam je er niet voor misschien ben je nu wel de eerste in je dorp maar als mensen weten dat jij het durft te zeggen kommen er vast meer uit de kast!

Reageer