uit de kast

  • 6 June 2019
  • 4 reacties
  • 110 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey ik ben lesbisch en zit op het ogenblik heel diep in de kast wil er uit maar weet niet hoe iemand tips? Mijn ouders weten wel dat ik een relatie heb gehad met een meisje maar ik heb ook een relatie gehad met een jongen maar ik voel me beter bij meiden dan bij jongens

4 reacties

Badge
Hii,
Ik zit ook nog in de kast... En ik heb misschien wat tips:
  • Laat hints vallen ofzo (Zeg dat een meisje er leuk uitziet/Leer wat meer dingen over de lgbtq+ community en vertel dat aan je ouders)
  • Praat erover met een goede vriendin of iemand die je vertrouwt (diegene kan je ook tips geven om uit de kast te komen naar je ouders toe)
  • Vertel gewoon aan je ouders wat je voelt (je zei dat je je beter voelde bij meisjes dan bij jongens, misschien begrijpen ze je wel.)
  • Misschien een beetje cliché maar wees jezelf! Kom uit de kast wanneer je er klaar voor bent!
Ik weet niet wat je situatie is, maar ik wens je veel succes!!
Byeeeee
ik snap je volledig ik val zelf ook op meisjes en zit ook nog in de kast.
zoals hier boven al staat wees gewoon jezelf en zeg het gewoon als je bang bent voor de reactie kan je ook een brief schrijven en die op tafel leggen voor dat je naar school gaat. zo ben jij er niet bij en als je thuis komt kunnen jullie er over praten.
Heyy,

Supergoed dat je het al tegen je ouders gezegd hebt, dat vond ik zelf het moeilijkste. Begin dit jaar heb ik voor het eerst tegen mijn beste vriendin verteld dat ik bi ben, ze reageerde heel lief en heeft me sindsdien super eeg geholpen! 2 maandjes geleden heb ik het tegen mn ouders gezegd en de afgelopen weken ben ik ook tegen een aantal vrienden uit de kast gekomen. Ik heb het gewoon random ergens in een gesprek gezegd en niet een heel groot ding van gemaakt maar misschien vind jij het wel fijn om het er echt even over te hebben.

Ik hoop voor je dat het super goed gaat en je echte vrienden zullen je vast accepteren hoe je bent!
Hey, als je het heel erg wilt zeggen tegen iemand doe dat naar een persoon die je vertrouwd en niks doorzegt of je kunt het ook leuk doen zoals vermeld in de gay of lesbi vlag en laat mensen het maar vinden

Reageer