Twijfels

  • 29 March 2020
  • 1 reactie
  • 54 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Hey eh ik zit even in de knoop. Ik ben 13 en op dit moment heel zeker verliefd op een meisje waarmee ik nu ook bevriend ben en zij is lesbisch maar het is (jammer genoeg😔) niet zo dat ze mij ook leuk vind of zo want we zijn gewoon vrienden. Wel kan ik gewoon goed met haar praten over meisjes en zo en ook over mijn eigen gevoelens voor haar. Maar de laatste tijd heeft ze het heel druk met school (zij is derdeklasser, ik eerste) en is ze ook nauwelijks online (WhatsApp) en al helemaal doordat ik door dat irritante coronagedoe met niemand af mag spreken mis ik onze gezellige gesprekken slash haar heel erg. Mijn twijfels zijn de hele tijd of ik niet opdringerig overkom omdat ik haar gewoon heel erg mis. Maar aan de andere kant vind ik het weer zo ongemakkelijk of zo om te zeggen van 'ik mis je'. Dus ik weet ff niet wat ik moet doen en hoe ik me moet gedragen nu zij het zo druk heeft. 

Het andere waar ik nu over twijfel is mijn seksualiteit of zo. Het is zeker dat ik het meisje van hierboven heeeel erg leuk vind en het is ook zeker dat ik meiden interessanter vind dan jongens, maar toch heb op de basisschool iets van vier jongens 'leuk' gevonden, waarvan een in groep 3 of 4 en dat was volgens mij best wel echt of zo. Die jongen volg ik en volgt mij sinds een paar dagen op Instagram en als ik aan hem terugdenk was hij echt een leuke jongen. Dat is het gewoon leuk en aardig vinden of zo maar het heeft me wel op de een of andere manier weer van de rails geduwd of zo. Ik zit nu ineens heel erg na te denken over mijn seksualiteit, al heeft die me voor dit en zo helemaal niks uitgemaakt of zo ik voelde gewoon wat ik voelde en dat ging ik gewoon niet benoemen maar nu zit er dus ineens wel mee en ik weet gewoon niet wat ik moet denken. 

Wie kan mij helpen?

Xx Nanoka


1 reactie

Reputatie 2
Badge +1

Hoi, 

Ik denk dat je naar haar moet appen iets van hey, lang geleden dat we elkaar zagen, zullen we een keer facetimen ofzo. Je hoeft niet meteen ik mis je te appen. Ik weet niet maar dit komt heel random in m'n hoofd maar miss kun je een link van dit naar je haar sturen, dan weet ze meteen alles. Ik vind dat alles hier heel goed in beschreven staat en dat ze niet hetzelfde voelt, het niet door zou vertellen want er staan best wel veel onzekere dingen in zoals dat je overal heel erg over twijfelt en niet weet wat je moet doen. Ik denk dat als ze je bericht leest, ze veel meer aan je gaat denken en misschien wel meer online komt op WhatsApp. Ik hoop dat het goed komt.

Xxx anoniememeid

Reageer