Skip to main content
Vraag

twee manieren om iemand leuk te vinden

• March 1, 2026
  • 3 reacties
  • 36 Bekeken

Katjatja
Forum|alt.badge.img+4

(Er zijn nog meer manieren denk ik maar die heb ik nog niet meegemaakt) 

ik vind twee mensen leuk maar op een andere manier. 

O ken ik van school, ze is echt heel mooi en ik vind de manier waarop ze lacht heel leuk. Heel spontaan en vrij. Ik vind haar echt heel schattig en ik krijg er kriebels van.   Ik krijg er wel echt de zenuwen van als ik we oog contact maken daarom vermijd ik dat. (Heeft ook te maken met die trainer van scouting, zie eerder topic) ik probeer haar niet leuk te vinden omdat ze mij wss toch niet leuk vind 

P ken ik al heel lang, we zijn hele goede vrienden en spreken ook vaak af. Maar laatst was er soort vonk. Dat het allemaal even wat langzamer gaat en warm aanvoelt. Dat je lekker met iemand kan wegdromen. Ik vind haar heel cool en ik voel me fijn bij haar, geen zenuwen. Wel een beetje maar ik vind dat niet ongemakkelijk. We zijn al eens samen in bad geweest en vertrouwen elkaar.

Ik heb het gevoel dat alle relaties uit gaan dus daarom zou ik liever haar niet vragen en gwn van onze momenten samen blijven genieten. Die soms ook een romantische vonk hebben. Niet veel mensen snappen het als ik dit laatste zeg, dus ik vroeg me af of jullie het wel snappen. En vond het fijn even te delen. 

3 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • March 3, 2026

@Katjatja 

ik zou even wachten want vaak ga je bijvoorbeeld dromen over iemand en als je dat voelt dan zou ik pas kiezen!! xx L

overbodige quote verwijderd door de kindertelefoon.

Katjatja
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • March 9, 2026

Ik heb over P gedroomd

Katjatja
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • March 9, 2026

@bankforlife Dankjewel trouwens voor je reactie!