Skip to main content
Vraag

tussen 2 jongens in

• September 30, 2025
  • 1 reactie
  • 72 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hoi.

ik begin met een jongen (X). Hem had ik vorig jaar online omtnoet maar daarna geblokt omdat hij me wou zien en k dat nog nie wou. Daarna heb k hem weer gevoegd. We praten nu een maand. De dag nadat ik hem had gevoegd, had een andere jonge, J, me zn nummer gegeven op school. Ik had hem nie gelijk gevoegd maar een paar dagen later alleen om te kijken waar t heen ging. Dus nu praat ik met twee tegelijkertijf. Ik dacht met J gaat nix worden want hij is populair enz en denk nie hij zocht srs iets. Maar blijkbaar vind hij me wel leuk. X vind mij sws leuk we bellen elke dag en appen hele dag. Toen heb ik met X afgesproken, we hebben gezoend en handjes hier en daar. Hadden het erg leuk en matchen echt met elkaar. J vroeg paar dagen later ook om af te spreken en hebben we gedaan en toen ook gezoend en handjes.  Alleen voelde ik me natuurlijk schuldig voor X. En ik  had een betere band met X dan met J. Nu deze week spreek nogsteeds met beide. Heb weer met beide paar x afgesproken. Daarna gisteren. Heb ik sex gehad met J. Het was onze beide eerste x. Ik was nie voorbereid en dacht we gaan gewoon chillen, maar blijkbaar was hij voorbereid. Dat is dat. Ik weet nie of ik er blij over ben en of ik het 100% wou maar oke. Kan niet meer terug.(Ik heb over dit een andere topic gemaakt) Probleem is, ik heb X gezegd dat k maagd was toen k hem voor t eerst sprak. Hij is dat ook en zei hij wilt wachten op de juiste.  Maar nu ben ik geen maagd meer. Wat moet ik doen. Ik wil nie liege maar kweet hij gaat het nie leuk vinden. Vooral als hij erachter komt dat het is gebeurd tijdens ik met hem heb gesproken. HELP. Ik vind X leuker en kweet nie wat k moet doen.

1 reactie

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 1, 2025

wat ik denk: het beste is om eerlijk te zijn tegen X. want als je blijft doen alsof er niks is gebeurd ga je je alleen maar rotter voelen en misschien komt hij er later achter en dan is het nog erger. je hoeft niet alles super in detail te vertellen, gewoon zeggen dat er iets is gebeurd met iemand anders en dat je daar spijt van hebt. hij gaat waarschijnlijk boos of verdrietig zijn maar dat is logisch, want hij vindt jou echt leuk.

het is spannend om dat te vertellen maar beter nu eerlijk dan later groot probleem. en ook: denk ook goed na wat jij echt wil. je hoeft niet dingen te doen met iemand als je het zelf niet 100% wil. jij mag altijd nee zeggen.

xx liefs Wolf 🐺