Tongen

  • 2 August 2015
  • 9 reacties
  • 870 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heeii,
Ik ben Juul en ik ben 13 jaar.
Ik heb wat vragen voor jullie, kan iemand mij alsjeblieft helpen?

Even wat info:
Ik heb een vriendje en ik zou wel wat met hem willen doen maar ik ben dus erg onzeker

1) Na hoelang verkering te hebben ga je eigenlijk tongen?
2) Hoe oud ben je als je gaat tongen? Niet dat het raar is dat je op je 13e tongt ofzo..
3) Moet je als je gaat tongen het van te voren afspreken of gewoon spontaan?

Ik ben erg onzeker en houd me best veel bezig met wat andere denken..
Ik hoop dat iemand mij kan helpen
xx

9 reacties

Hallo juul!

Het is erg belangrijk dat het niet om het tongen gaat.
Je moet elkaar aan voelen, een vonkje voelen.
Steek never tong er zomaar in, wanneer jullie lekker bezig zijn zou jij of hij eventueel over jou of die van hem zijn lippen likken. Dit klinkt raar, maar tijdens de zoen kan je met je tong tegen zijn lip tikken. Als hij ook wilt doet hij dan zn mond open.

Ik zou het niet na 3 dagen doen.
iets meer dan een anderhalve week?
Hoe oud ben je? ja.. Dat verschilt. De ene was 9, de ander 16.
Soms zelfs 50.. wanneer jij er klaar voor bent.

En het tongen afspreken is dwingen, en dan heb je (eigenlijk) geen fonk. Het moet gebeuren zomaar.
Het moet speciaal zijn. Niet zo van; oke gaan we nu tongen?
Ik hoop dat je het een beetje snapt.

Veel zoenplezier!


Greetzz, LFight.
Heeii lfight,
Heel erg bedankt voor je hulp, ik snap het ;)

Ik weet dat het niet daarom om gaat maar we hebben alwel dus we vinden elkaar wel leuk enzo.
Maar is het dan dat je na 1 jaar pas tongt of na 1 week?! En natuurlijk ligt het eraan wat je voelt van hoe oud je bent maar als ik zeg maar 13 ben en ik ga dr over nadenken dan wil ik dat wel ja, maar als het eigenlijk pas 'normaal' is als je 16 bent dan ga ik dr ook niet over nadenken...

Nog 1 vraagje dan, 
Als je dan zo tegen zn lippen aantikt en hij wil niet, dan is dat toch super ongemakkelijk? 
Hoe moet je je daar uit redden?

Ik hoor t x
Hey,

Ja, het is inderdaag heel ongemakkelijk.
Je weet in ieder geval als het zou gebeuren, dat hij er niet klaar voor is.
Zoiets moet je natuurlijk accepteren, je kunt hem nergens toe dwingen.

Hoe je je er uit moet redden?
Uehm, je kunt zeggen dat je dacht dat hij er klaar voor was of althans twijfelde.
Hij zal je vast  wel begrijpen, iedereen heeft z'n twijfels.

Belgian-Boy
Onnodige quote verwijderd.

heey t is heel schamend de eerste keer bij mij was dat mij tong zat half inzijn mond en die van hem ook bij mij en toen niks. Maar toen later zoende hij mij en nu is t normaal geworden xx
1) Na hoelang verkering te hebben ga je eigenlijk tongen? Zodra jullie er klaar voor zijn
2) Hoe oud ben je als je gaat tongen? Niet dat het raar is dat je op je 13e tongt ofzo.. Zodra jij er klaar voor bent
3) Moet je als je gaat tongen het van te voren afspreken of gewoon spontaan? Spontaan
ik heb veel beste vrienden maar ook een van de meisjes iedereen is verliefd op haar. ik een beetje we hebben wel eens n moment gehad jeweetwel
maar we wiste allebei dat we dit nog niet moeste doen als beste vriende. we zijn allebei een beetje verliefd. nou dat merk ik aan haar.
binnenkort vraag ik haar uit naar een restaurantje en vraag ik haar.
anyway als je het al wil doen tik dan eens met je tong op zijn lip in de 3e seconde van de kus.
ik weet zeker dat hij hetzelfde denkt over jou juul. hij zo ook wel eens wat meer willen dan zon saaie kus
Badge

heyhey, ik denk dat je al aardig antwoord op je vraag hebt gekregen maar ik reageer ff, ik en mijn vriend tongen best vaak en ik snap dat het lastig is om zomaar mee te beginnen… ik zal vertellen hoe het is gegaan: we lagen een film te kijken en ik gaaf hem een kusje op zijn wang, al snel waren we aan t tongen. 

je hoeft niet perse een bepaalde tijd verkering te hebben om te kunnen tongen, maar zorg dat je wel heel veel van elkaar houdt. 

tongse!

Reputatie 1

Heeii,

Ik ben Juul en ik ben 13 jaar.

Ik heb wat vragen voor jullie, kan iemand mij alsjeblieft helpen?



Even wat info:

Ik heb een vriendje en ik zou wel wat met hem willen doen maar ik ben dus erg onzeker



1) Na hoelang verkering te hebben ga je eigenlijk tongen? ik was vo het eerst naar zijn huis enz en dan zaten we heel akward op zn bed en na 5 min kwam hij dichter en duwde me en toen ging hij op me liggen en tongde hij me

2) Hoe oud ben je als je gaat tongen? Niet dat het raar is dat je op je 13e tongt ofzo.. tuurlijk is dat niet raar!!

3) Moet je als je gaat tongen het van te voren afspreken of gewoon spontaan? nee denk er niet bij na het komt vanzelf wel



Ik ben erg onzeker en houd me best veel bezig met wat andere denken.. jij moet doen waar JIJ jou goed bij voelt en verder heeft niemand daar iets over te zeggen

Ik hoop dat iemand mij kan helpen

xx

 

Badge

1) Na hoelang verkering te hebben ga je eigenlijk tongen?

 

Ligt aan wat jullie fijn vinden, toen ik mijn girlfriend leuk vond en zij mij maar we nog geen relatie hadden wilden we elkaar al tongen (na 5 dagen elkaar gekend te hebben)

2) Hoe oud ben je als je gaat tongen? Niet dat het raar is dat je op je 13e tongt ofzo..

 

Ligt er aan is voor iedereen anders ik was 8


3) Moet je als je gaat tongen het van te voren afspreken of gewoon spontaan?

 

Ligt er aan als je niet zeker weet of die dat ook wil zeker eerst vragen maar ik zou mijn girlfriend wel kunnen zoenen want ja ik weet al dat ze dat oké vind MAAR altijd letten op wat ze uitstralen

Reageer