Toelaten van relaties

  • 11 March 2020
  • 2 reacties
  • 61 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi mensjes,

Ik heb iets wat me al een tijd dwars zit, ik heb lang gedacht dat ik geen relatie wilde of kon hebben wegens mijn situatie een paar maanden geleden, en dat als dat achter de rug zou zijn ik gewoon door zou kunnen.

Echter kwam ik erachter dat ik niet perse bindings angst heb ofzo, maar wel heel moeilijk mensen toelat op niveau van liefde zeg maar, dit heeft te maken met mijn vorige relatie die zegmaar kort gezegd, niet heel gezond was (vriendin moest af en toe is even laten weten wie de baas was I guess) het is nu al bijna een jaar uit, en ik ben over haar heen, maar het heft nog steeds de schade gedaan, zeker omdat zij de eerste was waarvan ik echt dacht dat zij ook om mij gaf en dat het niet van een kant kwam. en dan na 3 maanden appt ze voor een week niet meer, ik app van “gaat alles wel goed, ik respecteer je privacy maar laat me weten wat er is.” vervolgens appt ze dan een dag later terug “maak je geen zorgen om mij, of ja niet meer iniedergeval, ik heb een leuke drie maanden gehad maar ik maak het uit.” op een of ander manier voelde ik me heel gebruikt. Wat nu dus is, is van hoe kan ik ervan uitgaan dat iemand die mij leuk lijkt te vinden of die ik leuk vind, mij ook echt leuk vind of dat diegene na drie maanden alweer weg is?

Heeft iemand tips over of ervaring met hoe je mensen weer kan toelaten ?

 


2 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Je bent waarschijnlijk getraumatiseerd. Dat ben ik ook en ongeveer in dezelfde situatie . Probeer het gewoon en als je je niet fijn voelt bij diegene geef het dan aan of maak het gewoon uit. Veel succ

Misschien heb je gelijk, thx  voor de reactie. Hier heb ik zeker wat aan!😊

Reageer