Beantwoord

Tips voor mijn verliefdheid?

  • 3 November 2019
  • 3 reacties
  • 162 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey allemaal, 

 

Ik heb dus iemand van mn school waarbij ik vorig jaar in mn klas zat. Sinds vorig jaar snappen we bijna elke dag ongeveer 2 uurtjes. Ik heb het idee dat ze mij ook leuk vind maar ik durf haar niet mee uit te vragen en als ik haar zie dan kijk ik snel weg. Hebben jullie tips voor het mee uitvragen van haar en tips wat ik dan kan gaan doen op die date? Dit is voor mij de eerste keer dat ik echt het gevoel heb dat ik verliefd ben. 

 

Alvast Bedankt!

icon

Beste antwoord door Kensie_ 4 November 2019, 01:29

Bekijk origineel

3 reacties

Badge

Hoihoi Nick2020, als jullie elke dag 2 uurtjes snappen dan neemt ze in ieder geval ook de tijd voor jou, dat betekent sowieso dat ze in je geïntreseerd is 😜 

Elk meisje vindt het super lief als iemand haar mee uit vraagt. Het is heel spannend maar ook een soort van kik om met haar op date te gaan. Misschien heeft ze wel een favoriete plek in de buurt en kan je haar daar mee nemen of eet een ijsje, kijk vooral wat haar intresses zijn en kijk dan wat leuk is om samen met haar te doen. Vindt in ieder geval genoeg moed om haar mee uit te vragen, en sta 100% achter je keuze om haar mee uit te vragen, dan moet het wel goed komen!

heeeyyy,

Een meisje vind het alleen maar leuk als iemand haar uitvraagt! En ja de kans dat ze je miss nie leuk vind is der wel, maar je kan erachter komen hoe ze over jou denkt door een beetje te gaan flirten ofz.

Dan heeft ze wel t idee dat jij haar leuk vind, daardoor is ze miss minder verbaasd als je haar vraagt. En ze kan dan ook goed nadenken hoe zij over jou denkt. 

Heel veel succes hou me op de hoogte!!

xx

Hey allemaal, bedankt voor jullie reacties.

 

Vandaag heb ik haar met een paar vriendinnnen van haar gesproken in het fietsenhok. Ik merkte dat mijn knieen begonnne te trillen en ben dus snel weer weggegaan. Ik heb nog niet een goed moment gevonden om haar uit te vragen maar afgelopen 3 dagen hebben we elke dag wel 4 uur geappt. Ik weet alleen nu niet helemaal zeker of ze me leuk vindt of dat ze me ziet als vriend. Ze vertrouwd me wel en dat heeft ze ook gezegt maargoed, ik weet het niet zeker. 

Reageer