Vraag

tips voor gesprek met toekomstige vriendin

  • 29 July 2022
  • 1 reactie
  • 42 Bekeken

Badge +2

Hiii allemaal 

ik praat sinds kort met een dame zij 15 ik 16 we kennen elkaar al een tijdje maar sinds kort hebben we naar elkaar uitgesproken dat we elkaar wel leuk vinden en kijken of het wat gaat worden nu is het probleem alleen wij elkaar de hele zomer vakantie niet gaan zien omdat eerst ik op vakantie ga en daarna zij gaat we bellen wel vaak en snappen ook met elkaar maar als ik eerlijk moet zijn mis ik het seksuele gebeuren tuurlijk kan ik een maand zonder sex maar je mist toch iets Snapje misschien dat jullie daar iets van tips voor hebben wat ik misschien met haar kan overleggen en op welke manier ik dit het best kan delen omdat ik maar pas met haar praat en niet wil overkomen als een of andere geilehond btw goed om te weten voor zo ver ik weet staat ze voor alles open alleen dus hebben jullie tipss💯 En ik zoek ook meer dingen waar ik het kan over hebben met haar want ik spreek haar nu dagelijks en dan is het gespreksstof via de telefoon ook wel klaar ik sta 100% voor alles open ik schaam me voor niks lichaamslijks en ik vertrouw haar en weet ook dat het 99% mijn vriendin gaat worden 

alvast bedankt❤️


1 reactie

Reputatie 3
Badge +2

Ik zou sowieso zeker nu niet al zeggen dat je iets met seks ofzo wil of ernaar verlangd. Dat gaat heel apart overkomen denk ik. 

Als je er over gaat praten praat er dan niet zo net over (zoals je dit topic begon) maar beter een beetje speels. Anders word het saai en heel formeel en denkt ze dat ze met een advocaat aan het praten is ofzo. Dat gaat niet echt een leuk uitdagend gesprek maken.

Je kan natuurlijk met d'r chatten en een beetje speels sensueel over iets beginnen en daarop doorpakken (dan kan je kijken of ze er voor in is), en een geil gesprek ofzo met d'r houden. 

Succes

Reageer