Skip to main content

Hi iedereen:)

Ik zit met een probleem, naja, dat vind ik persoonlijk, haha. Sinds drie maanden vind ik een jongen leuk die, (toen we nog naar school mochten) tegenover onze vriendengroep zat tijdens lunchpauzes. Ik heb standaard bijles van iemand anders in zijn vriendengroep en heb drie weken geleden eindelijk de moed bij elkaar geraapt om zijn nummer te vragen via mijn tutor. Dat is gelukt, ik heb zelfs al met hem geappt. Ik wist al een aantal dingen van tevoren, omdat ik zat te polsen tijdens bijles soms, haha. Ik weet dat hij veel van muziek houd, hij speelt zelf piano en vind formule  1 en voetbal ook leuk (zou niet weten wat ik daarmee moet).

Voor wat ik weet is hij best wel verlegen in de communicatie, iets totaal anders weer voor mij, want ik ben zelf vrij extrovert. Alleen bij zijn vriendenkring is hij wat losser en praat hij veel. 

Voordat ik zijn nummer kreeg heb ik samen met mijn tutor (hij wilde graag helpen) een manier bedacht waarop ik hem kon appen zonder dat dat raar was, hij kent mij namelijk (nog) niet. Uiteindelijk bedacht dat ik wat tips nodig had omdat ik binnenkort daadwerkelijk begin met pianoles en of hij wat kon uitleggen/vragen beantwoorden. Dus mijn tutor had hem geappt en ik kreeg zijn nummer. De eerste week twee keer geappt, vooral veel gevraagd over muziek enzovoort. Ik probeer hem elke week wel even iets te sturen omdat niks doen ook tot niks komt. Het probleem is dus dat ik geen domme vragen wil stellen (dan app ik hem liever überhaupt niet) en ik wel een beetje uit mijn lijstje muziekvragen ben. Nu we in quarantaine zitten kan ik hem ook niet op school zien helaas, dus is de app de enige optie. Heeft iemand tips of ideeën voor nieuwe topics waarover je kan vragen/praten?

Groetjes, B🦋

Misschien kun je nog iets vragen over hoe lang hij al muziek maakt of of hij al heeft opgetreden ergens of zoiets. Of je kunt iets zeggen over Corona en vragen hoe hij het vindt. En ik zou vooral jezelf zijn en reageren hoe je normaal ook zou doen.

xoxo

Kijk wat het ding is met mensen als ze iets leuks vinden en ergens over gepsioneerd over zijn hebben ze het daar graag over vraag hem gewoon nonchalant van we hebben het nu wel over muziek maken maar welke muziek luister je dan vervolgens kan je bijv spotify lijsten uit wisselen dan kan je het hebben over concerten en over concerten  en festivals in nederland en in het buitenland en dan vervolgens over vakentie en over met wie die op vakantie ging en hoe zijn familie in elkaar zit en zo moet alles gewoon een beetje als een puzzle in elkaar vallen en door dat je het met hem over dingen hebt diw hij leuk vind vibd hij jou ook meteen leukwr omdat hij A goede gesprekken heeft B over iets van zijn interesses heeft C hij vervewld zich van wege corona en heeft weer iets te doen.

En gebruik deze emojis 😊🙈😝🤩 en reageer niet te snek terug maar ook niet te lang.

Goeiemorgen @Lola.lolo en @Keepupthelove,

Bedankt voor jullie snelle reacties, ik heb al een aantal dingen gevraagd die jullie genoemd hebben, maar ga zeker wat meer vragen over wat hij wilt worden en of hij al heeft opgetreden. Ik hoop dat we snel dingen als spotify lijsten kunnen uitdelen, haha:) Dankjewel voor de tips!

Groetjes, B🦋

Reageer